مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی:

قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان در پادگان‌های استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: قرارگاه‌های مهارت آموزی سربازان در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در پادگان‌‌های استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 20January 2019

قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان در پادگان های استان مرکزی راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «سعیدرضا شاه‌محمدی» مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در خصوص قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه اظهار داشت: این قرارگاه‌های مهارت آموزی در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری  نسبت به‌کارگیری اثربخش نیروهای وظیفه، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد زمینه اشتغال جوانان، بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی سربازان تحصیل‌کرده و نخبه در عرصه‌های دفاعی کشور و نیز لزوم توجه به قرارگیری سربازان در مسیر اشتغال پس از خدمت و کاهش نرخ رشد بیکاری در جامعه از طریق ایجاد مهارت، در پادگان‌های این استان راه‌اندازی می‌شود.

شاه‌محمدی افزود: این طرح با شرکت یک هزار و 749 تن از سربازان در آزمون عملی در ۱۱ مکان و در ۲۷ رشته انجام می‌شود که سربازان عزیز پس از قبولی در آزمون‌های عملی و تئوری، با دریافت وام اشتغال با توجه با مهارتشان مشغول به کار می‌شوند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تعداد سربازان اموزش دیده تاکنون هزار و ۹۸۰ نفر هستند که نتایج آزمون آنها تا ۶ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار