نماینده مردم کرمانشاه در تذکر شفاهی؛

صنعت موشکی کشورمان با نام شهید «تهرانی‎مقدم» شناخته می‎شود

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا گفت: قدرت موشکی ایران مدیون شهیدانی چون تهرانی مقدم است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت، موفقیت و پیشرفت در این عرصه را به نام دیگران تمام نکنید.
کد خبر: ۳۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ - 21January 2019

صنعت موشکی کشورمان با نام شهید «تهرانی‎مقدم» شناخته می‎شودبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم کرمانشاه و سنقر در مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه یکم بهمن‌) خانه ملت، در تذکر شفاهی افزایش قیمت در بازار خودرو را خلاف عرف و قوانین کشور و همچنین ظلم در حق مشتریان دانست و اظهار داشت: حمایت از تولیدات ملی امری واجب و وظیفه مهم مسوولان است، اما نباید اجازه دهیم در تحقق این امر، حق مردم و مشتریان تضییع شود.

وی ضمن تشکر از وزیر اقتصاد برای توقف فروش سیلوهای استان کرمانشاه گفت: سازمان خصوصی سازی با فشار می‎خواهد سیلوها را تحویل دهد، آقای وزیر شما قول داده‎اید جلوی این کار را بگیرید. نگذارید عده‎ای با باند، زد و بند و فساد موجب تاراج شوند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: گرانی بیداد می کند، می دانید قیمت مرغ و گوشت و لوازم اولیه چقدر است؟ به فریاد مردم برسید که زیر بار گرانی ، بی‎تدبیری و فساد اداری خم شده است.

این نماینده خانه ملت همچنین با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح، افزود: آقای رئیس جمهور، توان موشکی کشورمان در گرو مجاهدت‌های شهیدانی چون تهرانی مقدم است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشتند. موفقیت و پیشرفت در این عرصه را به نام دیگران تمام نکنید که جفا در حق شهیدان محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها