امام جمعه شهر برازجان:

سپاه سمبل اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» گفت: سپاه سمبل اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی است و مجاهدت‌های آنها در عرصه محرومیت‌زدایی نیز از دید مردم مخفی نمانده و آشکار است.
کد خبر: ۳۲۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ - 25January 2019

سپاه سمبل اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه شهر برازجان امروز در خطبه‌های این هفته اظهار داشت: چهار دهه تجربه نشان داده است که مهم‌ترین عوامل پیروزی ملت بصیرت، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه برازجان افزود: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، فجر مبارزات بی‌امان ملت ایران در طول سالیان متمادی با استعمار و استبداد می‌باشد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پدیده مبارکی است که ملت ایران در طول چهار دهه با تمامی وجود از آن حراست نموده و هزینه‌های سنگینی پرداخته است.

حجت‌الاسلام مصلح عنوان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی امید یه آینده را در دل تمامی مظلومان و محرومان ستم‌دیده جهان و منطقه به وجود آورده است.

وی خاطرنشان گرد: امروز نظام جمهوری اسلامی جهت احقاق حق مسلمانان مظلوم و مقابله با جبهه استکبار به ستیز برخواسته است.

امام جمعه برازجان افزود: عضویت ایران در جمع هشت کشور برتر در تولیدات هوا و فضا، دارا بودن رتبه ششم در تولید زیر دریایی، رتبه هشتم در تولید اورانیوم با تامین 20 درصد از اورانیوم جهان، دومین کشور تولیدکننده پهپاد رادار گریز بودن و حضور در بین پنج کشور برتر جهان در زمینه المپیادها را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان بر شمرد.

وی یادآور شد: سپاه سمبل اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی است و مجاهدت‌های آنها در عرصه محرومیت‌ زدایی نیز از دید مردم مخفی نمانده و آشکار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار