سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری شب خاطره شهید «باقری» در تبریز

«سید محمدحسین بلاغی» گفت: مراسم شب خاطره ویژه گرامیداشت سردار شهید «حسن باقری» روز دوشنبه 8 بهمن ماه در تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ - 26January 2019

«سید محمدحسین بلاغی» سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره سردار شهید حسن باقری افشردی، مراسم شب خاطره ویژه گرامیداشت این شهید والامقام روز دوشنبه هشتم بهمن ماه از ساعت 15 الی 17 در پردیس فرهنگی سینمایی قدس واقع در مابین چهارراه شریعتی و مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری استان افزود: ضبط مصاحبه با مادر و خواهر شهید در مورد این شهید بزرگوار و پخش آن و خاطره گویی تعدادی از فرماندهان و همرزمان این شهید از جمله برنامه های این مراسم می باشد.

بلاغی خاطرنشان کرد: این مراسم با پخش نماهنگ، اجرای سرود و تجلیل خاطره گویان و راویان همراه خواهد بود.

وی هدف از برگزاری شب های خاطره را عملی کردن فرمایش حضرت آقا بیان کرد و افزود: بهترین و مستقیم ترین راه شنیدن خاطرات افرادی است که خودشان در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و حامل پیام فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

سید محمدحسین بلاغی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری شب های خاطره بنوعی جمع آوری تاریخ شفاهی جنگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص برای نسل جوان و نوجوان است.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و سایر نهادها و سازمان های مربوطه در برگزاری شب های خاطره، افزود: حوزه هنری با جدیت هر چه تمام شب های خاطره را بصورت مستمر در طول سال برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار