سومین سالگرد شهید «علیرضا حاجیوند قیاسی» در دزفول برگزار می‌شود

سومین سالگرد مدافع حرم شهرستان دزفول شهید «علیرضا حاجیوند قیاسی» و نیز بزرگداشت یاد و خاطر شهیدان نبل و الزهرا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های مدافعان حرم در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ - 27January 2019

سومین سالگرد شهید«علیرضا حاجیوند قیاسی» در دزفول برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سومین سالگرد مدافع حرم شهرستان دزفول شهید «علیرضا حاجیوند قیاسی» و نیز بزرگداشت یاد و خاطر شهیدان نبل و الزهرا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های مدافعان حرم در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

این آئین که با حضور و سخنرانی سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود، «صادق آهنگران» و «مازیار طاولی» به ذکر و ثنای اهل بیت (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم می‌پردازند و همچنین جمعی از خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در این  یادواره حضور می‌یابند.

این یادواره روز (چهارشنبه 10 بهمن 97) ساعت 20 در حسینیه ثارالله جنب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول انجام می‌شود.

 شهید«علیرضا حاجیوند قیاسی» از نیروهای فعال بسیجی گردان امام حسین (ع) بود. این شهید سرافراز دارای مدرک لیسانس کشاورزی و متولد سال 1364 بود که پس از شهیدان «امیرعلی هیودی» و سید«مجتبی ابوالقاسمی» سومین شهید مدافع حرم شهرستان شهیدپرور دزفول لقب گرفت و رهسپار لشکر عاشورا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار