مهدی مطهری:

نسل امروز با نسل ابتدای انقلاب تفاوتی ندارد

نویسنده کتاب «هندسه انقلاب» گفت: برخی سعی دارند که نسل امروز را با نسل ابتدای انقلاب متفاوت نشان دهند در حالی که مقام معظم رهبری در این خصوص از شهید حججی نام می‌برند که حاصل انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 28January 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی و معرفی کتاب «هندسه انقلاب» با حضور «حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران، «حمیدرضا مقدم‌فر» استاد دانشگاه و محقق انقلاب، «مهدی مطهری» نویسنده کتاب و «محمدحسین رجبی دوانی» محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام صبح امروز (دوشنبه هشتم بهمن ۱۳۹۷) برگزار شد.

مهدی مطهری نویسنده «هندسه انقلاب» در این نشست اظهار داشت: در بیانات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی هیچ اختلافی وجود ندارد ممکن است که در جایی امام کلیات را بیان کرده و رهبر انقلاب آن را با جزییات تبیین کنند. تاکید ایشان بر مطالعه اندیشه حضرت امام و استخراج مبانی امام باعث شد که کتاب «هندسه انقلاب» نگاشته شود. برای استمرار انقلاب باید مولفه‌های حکومتی انقلاب اسلامی یعنی مردم و اسلام مورد شناخت قرار گیرند. دشمنان انقلاب در صدد این هستند که مردم فعلی متفاوت با مردم زمان انقلاب نشان داده شوند در حالی که مقام معظم رهبری چنین نظری ندارند و به عنوان نمونه از شهید حججی نام می‌برند.

وی در ادامه گفت: استقلال یکی از ویژگی‌های مهم در اندیشه امام خمینی است که استفاده از مدیران متخصص ایرانی در تصمیم گیری‌ها از سفارش‌های اکید ایشان برای بی نیازی از بیگانه است. مبارزه با استکبار نیز از مولفه‌های مهم اندیشه امام خمینی است که اگر به آمریکا فرصت بدهیم قطعا همچنان که امام خمینی فرمودند به دفن اسلام منجر خواهد شد. البته مردم در انتخاب‌های خود بصیر هستند، اما برخی از مدیران در انتخاب راه دچار اشتباه شده و سعی دارند به هر طریقی باب مذاکره با دشمن را باز کنند.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار