طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی نمایندگان مجلس از برگزاری «رزمایش اقتدار ۹۷»

وکلای ملت از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای رزمایش اقتدار ۹۷ قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۲۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ - 28January 2019

قدردانی ۲۳۵ نماینده مجلس از برگزاری رزمایش اقتدار ۹۷به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «اکبر رنجبرزاده» عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۸ بهمن ماه) بیانیه ۲۳۵ نفر نمایندگان مجلس در خصوص تقدیر و تشکر از نیروی زمینی ارتش برای اجرای رزمایش اقتدار ۹۷ را قرائت کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

«رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان نیروی هوایی و سامانه‌های راداری و پهپادی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا ارتش در منطقه‌ی عمومی نصرآباد اصفهان به وسعت ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از بزرگترین رزمایش‌هایی بود که ظرف مدت کمتر از ۷۲ ساعت، یگان‌های رزمی منتخب خود را از هفت استان کشور در منطقه‌ی رزمایش مستقر و این نمایش را به خوبی به منصه‌ی نمایش همگان گذاشتند.

این رزمایش به نوبه‌ی خود یک نوع رکوردشکنی بود که به نام خود به ثبت رساندند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت خستگی‎ناپذیر فرماندهان، افسران، درجه‌داران سربازان و… به خصوص فرمانده محترم آن نیرو‌های مقتدر در برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ قدرانی می‌کنیم.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار