حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

روحانیت شیعه باید در دفاع از اسلام ناب و دین خدا پیشگام باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیت شیعه باید در دفاع از اسلام ناب و دین خدا پیشگام باشد.
کد خبر: ۳۳۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 29January 2019

روحانیت شیعه باید در دفاع از اسلام ناب و دین خدا پیشگام باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش روحانیان شرق استان که با عنوان «بصیرت فاطمی» در امامزاده عباس ساری برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زهرا (س) حتی برای همه ائمه معصومین (ع) هم الگو بوده، اظهار داشت: بزرگترین دغدغه پیامبر مکرم اسلام (ص) و همه انبیاء الهی ماندگاری دین و احیاء سنت های الهی بوده است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در فدک از جریان اقتصادی و مالی دفاع نکرد، تصریح کرد: ایشان از پرچم اسلام و دین خدا دفاع کرد و شهیده راه ولایت شد و تهمت زدن به دخت نبی مکرم اسلام برای دفاع از فدک در جریان‌های اقتصادی و مالی فقط یک انحراف است و ایشان خود را فدای دین خدا و تبعیت از ولایت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در معرفت دفاع از ولایت به امر ولی نباید نگاه کرد بلکه باید پیشگام بود، افزود: حضرت قمر بنی هاشم (ع) با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در روز عاشورا پیشگام دفاع از امامت و ولایت بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه روحانیت شیعه باید در دفاع از اسلام ناب و دین خدا پیشگام باشند، افزود: سربازی دین یک افتخار بزرگ بوده که نصیب روحانیت شده و در برابر لغزش‌ها و انحرافات سینه سپر کرده است.

وی از حجاب و عفاف به عنوان دفاع از اسلام و دین خدا یاد کرد و گفت: رعایت حجاب و عفاف مورد تاکید قرآن و همه انبیاء الهی است و وقتی دین پذیرفته شد، رعایت همه حدود الزامی است و اختیاری نیست؛ زیرا جامعه دینی قانون مدار است و بی قانونی در آن پذیرفتنی نیست و به اسم آزادی نباید از آن سوء برداشت شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: برخی در کشور در پی تحریف در اسلام و دین هستند و به تشویق به اسلام بی‌خطر و به عبارتی تبلیغ به اسلام مورد قبول آمریکایی‌ها در جامعه می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها