مدیرکل حوزه استانداری استان کرمان:

خدمت به ایثارگران بزرگ‌ترین مدال افتخار برای مسئولین است

حجت‌الاسلام «محمد محمودآبادی» گفت: حضور ایثارگران در میان مردم برکت زیادی برای جامعه به‌دنبال دارد و خدمت به ایثارگران بزرگ‌ترین مدال افتخار برای مسئولین است.
کد خبر: ۳۳۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ - 30January 2019

خدمت به ایثارگران بزرگ‌ترین مدال افتخار برای مسئولین استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «محمد محمودآبادی» مدیرکل حوزه استانداری کرمان، در همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» که در هتل «جهانگردی» کرمان برگزار شد، با بیان اینکه تکریم و تجلیل از ایثارگران افتخار بزرگی برای مسئولان و مدیران نظام است، اظهار داشت: برکت حضور ایثارگران تأثیر عمیق و شگرفی برای مردم به‌دنبال دارد.

وی با تأکید بر این‌که فرهنگ تکریم از خانواده‌های شاهد و ایثارگر بایستی در جامعه نهادینه شود، افزود: تکریم و نکوداشت حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احترام و تکریم از آن‌ها برای همه ما یک وظیفه و فرصت است.

مدیر کل حوزه استانداری کرمان اظهار داشت: جامعه ایثارگر بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس و تاریخ شفاهی جنگ هستند و یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ما این است که در جمع ایثارگرانی حضور داریم که تمام هستی خود را نثار انقلاب و اسلام کردند.

تقدیر از خانواده‌های ایثارگران، تقدیر از همه خوبی‌هاست

همچنین در ادامه این مراسم، «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز اظهار داشت: ما در برابر عظمت خانواده‌های شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و تقدیر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا، تقدیر و تکریم همه خوبی‌هاست.

وی افزود: مادر شهیدان «سیف‌الدینی» که به‌ «ام‌البنین» کرمان معروف است، سه فرزند خود را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کرد و از وی نقل است که «در سال ۱۳۳۸ در کنار خانه خدا و زیر ناودان طلا دعا کردم که خداوند سه فرزند به من بدهد تا آن‌ها را تقدیم اسلام کنم و خداوند دعایم را مستجاب کرد.»

حسنی‌سعدی تصریح کرد: مادر شهید «حسین اسدی» نقل می‌کرد: «در روستای «خانوک» و در روز عاشورا در مراسم روضه بودم که دعا کردم سه پسر داشته باشم تا آن‌ها را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کنم و هنگامی که فرزندان اول و دومم شهید شدند، با خود گفتم این مصداق دعای من نیست تا اینکه فرزند سومم «حسین» توسط گروهک تروریستی ریگی به شهادت رسید و من در آن‌جا فهمیدم دعایم مستجاب شده است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار