انتقاد «حسن شمشادی» از صحبت‌های برخی مسئولان کشور

خبرنگار جبهه مقاومت با انتقاد از صحبت‌های برخی مسئولان کشور، گفت: والله اگر هوشیار و گوش‌به‌فرمان ولی‌مان نباشیم، کشور در مسیر سوریه شدن قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ - 30January 2019

اگر گوش‌به‌ فرمان ولی‌ خود نباشیم، کشور در مسیر سوریه شدن قرار می‌گیردبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «حسن شمشادی» خبرنگار جبهه مقاومت، در یادواره شهدای محله «قاضی‌آباد» خرم‌آباد که شامگاه (سه‌شنبه) در مسجد «حضرت قائم (عج)» این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارکرد‌های اساسی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه هشت سال است که لشکرهایی از افغانستان، نیجریه، پاکستان، ایران، بحرین، لبنان و عراق در محور مقاومت تشکیل‌ شده است، گفت: تمامی این محور زیر نظر یک فرمانده دستور می‌گیرند، اما یک هدف دارند و این همان محور مقاومت است.

خبرنگار جبهه مقاومت با انتقاد از صحبت‌های برخی مسئولان که خود سال‌ها کارشناس سیاسی بودند، تصریح کرد: والله اگر هوشیار و گوش‌به‌فرمان ولی‌مان نباشیم، کشور در مسیر سوریه شدن قرار می‌گیرد.

وی به شهادت جوان‌های ۱۷ و ۱۸ ساله در جبهه‌های سوریه اشاره کرد و گفت: اگر همین شهدا که امشب در محفل یادواره آن‌ها هستیم جسم‌شان کنار شما نشسته بود، مشتاق بودند که از جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم صحبت شود و علت اصلی آن این است اگر بودند آن‌ها هم خط اول نبرد با داعش بودند و امثال‌شان کم نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها