آیت‌الله سلیمانی:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت دینی بوده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل حکومت دینی در ایران یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی بوده چرا که قبل از پیروزی انقلاب دین در ساختار کشور جایگاهی نداشته است.
کد خبر: ۳۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 31January 2019

یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل حکومت دینی بوده استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تشکیل حکومت دینی در ایران یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است چرا که قبل از پیروزی انقلاب دین در ساختار کشور جایگاهی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسالت و دین خود را نسبت به نظام الهی و امام راحل ادا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی تمام تلاش خود را برای سرکوب انقلاب اسلامی به کار برده بود تصریح کرد: رژیم پهلوی برای مقابله با انقلابیون در ۱۵ خرداد قتل عامی عظیم راه انداخت، اما امام خمینی توانست اسلام حقیقی را به جهانیان معرفی کند.

 

این مسئول گفت: اولین جرقه انقلاب اسلامی در سال 1342 زده شد که ایمان باور و اعتماد مردم به روحانیت سبب پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 شد.

 

سلیمانی ابراز داشت: امام خمینی وامدار مردم و اسلام ناب محمدی بوده به همین دلیل رژیم ستم‌شاهی نتوانست با تمام تلاش‌هایی که به کاربرد ریشه و اصالت امام خمینی را به هندوستان گره بزند.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هرگز مانند شاه جیره خور آمریکا نبوده است و قطعا دولت مردان با تلاش فراوان جلوی تورم را خواهند گرفت چون حق این مردم عزت و رفاه است.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان استقلال و عزت را یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با وجود انقلاب اسلامی ایران جزو مستقل‌ترین کشورها محسوب می‌شود که تمام دنیا حسرت این کشور را می‌خورند.

 

وی متذکر شد: بررسی شاخص‌ها در عرصه‌های مختلف مانند سوادآموزی، علوم و فناوری‌های نوین، انرژی هسته‌ای، تجهیزات نظامی، عمران و آبادانی شهرها و روستاها نشان می‌دهد انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته پویایی خود را حفظ کرده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار