نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:

عزت ملی بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران‌ بوده است

حجت‌الاسلام «عسگر دیرباز» گفت: ملت ایران حاکمیت همراه با اسلام را انتخاب کرده‌ و پای این آرمان والای خود ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۳۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 01February 2019

عزت ملی بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران‌ بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «عسگر دیرباز» امروز در مراسم سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در میدان انقلاب ارومیه، اظهار داشت: ملت ایران با قدرت در مقابل بیگانگان ایستاده اند تا نشان دهند جزو جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: وحدت بین اقوام و ادیان یک استراتژی برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است و هدف تمام ما حفظ وحدت و انسجام ملی است. امام راحل بعد از ورود به کشور در قطعه شهدا سخنرانی کردند تا نشان دهند این انقلاب از خون شهیدان به بار نشسته است و باید مسوولان کمر همت ببندند تا حافظ این خون باشند.

این مقام مسوول اضافه کرد: مسوولان نظام بدانند اگر خدای ناکرده در حق این ملت و نظام کوتاهی کنند، از نعمات الهی محروم می شوند و باید در آخرت پاسخگوی این حرکت خود باشند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از لحظه به لحظه دوران مسوولیت برای خدمت به ملت استفاده کنیم.

حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: دنیا بداند این انقلاب با فدا کردن خون جوانان به دست آمده و به راحتی در اختیار ما قرار نگرفته که به راحتی از دستمان برود. مدافعان حرمی که خون خون را فدا کردند و به ندای رهبری لبیک گفتند، رویش های انقلاب اسلامی هستند و باید قدر آنان را دانست. باید تلاش کنیم پرچم این انقلاب را تقدیم صاحب اصلی آن یعنی حضرت حجت ابن الحسن امام زمان (عج) کنیم.

همخوانی سرود انقلابی توسط گروه 400 نفری بچه های مسجد از دیگر برنامه های این مراسم بود. انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن 1357 به پیروزی رسید و در طول چهل سال گذشته هممواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار