برگزاری آیین استقبال از لحظه ورود امام به میهن اسلامی در شهرکرد

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور رژه خودرویی وسوارکاران بختیاری و قشقایی به مناسبت گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام (ره) به میهن اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 01February 2019

برگزاری آیین استقبال از لحظه ورود امام به میهن اسلامی در شهرکردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط غمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، سرهنگ پاسدار موسی انصاریٰ فرمانده سپاه شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی انقلاب و همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده اقشار مردم، رژه خودرویی در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

انصاری در ادامه گفت: با تمام هستی و توان خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد و علی رغم همه تحریم ها، انقلاب هر روز مصمم تر از گذشته به مسیر پر فراز خود ادمه می دهد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتوری یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند.

انصاری گفت: سوارکاران بختیاری و قشقایی، دوچرخه سواران، ورزشکاران و تاکسی داران، خودروهای کلاسیک، موتورسواران ناحیه مقاومت بسیج و یگان موتوری تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) در این روز مسیر فرودگاه تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) را پیمودند واز مقابل تمثال امام و رهبری در جایگاه مقابل مصلا با حضوراستاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار