در دومین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

نواختن «زنگ انقلاب اسلامی» در مدارس استان مازندران

در دومین روز از دهه مبارک فجر و آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، با حضور استاندار مازندران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی «زنگ انقلاب اسلامی» امروز در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ساری نواخته شد.
کد خبر: ۳۳۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 02February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در دومین روز از دهه مبارک فجر و آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، با حضور «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی «زنگ انقلاب اسلامی» صبح امروز در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ساری نواخته شد.

«احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران با گرامیداشت دهه فجر، انقلاب اسلامی را آرزوی چند دهه‌‌ای ملت دانست و بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های مختلف تأکید کرد و اظهار داشت: باید به نسل جدید عنوان شود که درچه شرایطی ملت با حمایت و تبعیت از رهبری و مکتب انسان ساز اسلام به پیروزی بزرگی دست یافته و دستاوردهای نظام اسلامی نیز باید به درستی عنوان و مطرح شود.

نواختن «زنگ انقلاب اسلامی» در مدارس استان مازندران

«عسکری نیکزاد» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با به ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر ضرورت معرفی درست انقلاب اسلامی به دنیا تأکید کرد و گفت: با ورود حضرت امام خمینی به مبارزه با استکبار، با حضور پرشور مردم، انقلابی ایجاد شد که مردم در آرزوی تحقق آن بودند.

این مراسم همزمان در مدارس سراسر استان مازندران با حضور مسئولان نواخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها