اجرای طرح «حجره‌های شهدا» در یزد

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، گفت: طرح «حجره های شهدا» به منظور تکریم شهدای روحانی و ترویج باورها و ارزش‌های آنان در دست اجرا است.
کد خبر: ۳۳۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰ - 03February 2019

حجت الاسلام محمد هادی خسروی مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از یزد، با اشاره به لزوم گسترش و ترویج آرمان‌های شهدای طلبه، اظهار داشت: طرح «حجره‌های شهدا» به منظور تکریم شهدای روحانی و ترویج باورها و ارزش‌های آنان در دست اجرا است.

وی افزود: با همکاری حوزه علمیه یزد جهت اجرای صحیح این طرح در حال شناسایی اتاق‌ها وحجره‌های شهدا در حوزه هستیم تا بعد از شناسایی، فضا را به عکس و اطلاعات شهدای روحانی مزین کنیم.

خسروی مغتنم دانستن یاد و نام شهدا را از وظایف این سازمان دانست و ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد انس معنوی و تداوم یاد شهدا روحانی در مدارس علمیه و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان طلبه است.

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح «حجره‌های شهدا» حس خوب هم مکانی با شهدا در گروه مخاطبان ایجاد شود و علاوه بر برکات معنوی و یهرمندی حضور شهدا؛ الگوپذیری نیز در وجود جوانان صورت گیرد.

این مقام مسئول در پایان اذعان کرد: این طرح اکنون در مدرسه علمیه «امام خمینی (ره)» آغاز شده است و به مرور نیز گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار