فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد؛

حضور بیش از ۱۶ هزار نفر در اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان خراسان جنوبی

سردار «علی قاسمی» گفت: در اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان خراسان جنوبی پیش‌بینی ما حضور 11 هزار نفر بود اما طبق برآوردها تا 16 هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۳۳۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ - 02February 2019

حضور بیش از ۱۶ هزار نفر در اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح سالن شماره 2 حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: سالن شماره یک حسینیه جماران برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان خراسان جنوبی کفاف نمی‌کرد.

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی نسبت به احداث سالن دوم موافقت خود را اعلام کرده بود و با همت کارگروه فنی استانداری خراسان جنوبی این سالن ساخته شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سالن شماره 2 برای زمان بحران ساخته شده است، گفت: سالن به صورت چند منظوره طراحی شده است که می‌تواند برای برنامه‌های مختلف استفاده شود و به همراه سالن اول جمعیت قابل ملاحظه‌ای را پوشش دهد.

قاسمی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، امکانات و زیرساخت‌های خوبی از قبیل فیبر نوری فراهم شد که مورد رضایت برگزار کنندگان اجلاسیه‌های شهدا بود و توانست به پوشش رسانه‌ای خوب برنامه‌های کنگره کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از اجلاسیه‌ها همچون اجلاسیه خواهران؛ جمعیت سرریز شد، گفت: در اجلاسیه نهایی پیش بینی ما 11 هزار نفر بود اما طبق برآوردها تا 16 هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کرده بودند. هرچند که  برخی از برآوردها این را نشان می‌داد که تا 20 هزار نفر برای حضور در این برنامه اعلام نظر کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: سالن شماره 2 بیش از 2 هزار مترمربع مساحت دار و کار آن با محوطه‌سازی پنج هزار و 500 مترمربعی به پایان رسیده است. همچنین در سالن شماره یک، 2 هزار و 600 مترمربع سقف کاذب کار شده است.

قاسمی اظهار داشت: همه زیرساخت‌های لازم در این 2 سالن فراهم شده است و برای همه اجلاسیه‌ها آماده و در اختیار همه نهادهاست.

وی خاطرنشان کرد: در این سالن‌ها کارهای فرهنگی مختلفی از قبیل آموزش‌های مرتبط با دانش آموزان و... صورت خواهد گرفت و خدا را شاکریم کنگره شهدا با اثرگذاری خوبی برگزار شد.

علیرغم همه توطئه‌ها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم

«سید مجتبی علوی مقدم» معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاحیه سالن شماره 2 حسینیه جماران اظهار داشت: توانستیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را علیرغم همه توطئه‌ها و دردسرهای دشمنان جشن بگیریم.

وی افزود: خدا را شاکریم که طبق آنچه که رهبری فرمودند در نظام اسلامی بن بست نداریم لذا وظایف خود را در راستای خدمت به مردم به اجرا خواهیم گذاشت.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان نظام، اعتبارات امسال نسبت به سال قبل افزایش داشته است، عنوان کرد: افتتاح پروژه‌ها و خدمات صورت گرفته نسبت به سال قبل بیشتر بوده است.

علوی مقدم بیان کرد: اگر امروز امنیت و آسایشی وجود دارد به برکت خون شهداست و باید نسبت به حفظ جایگاه شهدا، انتقال فرهنگ شهدا، اکرام خانواده شهدا و حفظ آرمان‌های امام (ره) تلاش کنیم و در عمل اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار