مدیر حوزه علمیه بوشهر:

خودباوری و پیشرفت از دستاورهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «رضا خدری» گفت: انقلاب این خودباوری را به ما داد و جوانان کشور را به پیشرفت‌های بالایی رساند در حالی‌که تا قبل از انقلاب حتی یک کشور کوچک منطقه‌ای هم می‌توانست ما را تهدید کند و زور بگوید اما هم اکنون آنقدر ثبات داریم که هیچ کشوری نتواند به ایران نزدیک شود.
کد خبر: ۳۳۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ - 02February 2019

خودباوری و پیشرفت از دستاورهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر و آیین زنگ انقلاب در جوار شهدای گمنام شهر چغادک، اظهار داشت: چهل ساله شدن انقلاب و آغاز پختگی انقلاب سرآغاز طلیعه‌ای برای ادامه راه است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ۴۰ سال راه آمده‌ایم تا به اینجا رسیدیم و با مقاومت به استحکام این راه ادامه خواهیم داد؛ آنچه که امام (ره) به مردم ایران هدیه داد توکل به خدا برای رفع مشکلات بود. تا قبل از انقلاب اسلامی این کشور به بیگانگان وابسته بود.

وی افزود: پیشرفت‌های بعد از انقلاب عمدتاً به دست جوانان مملکت و دانشجویان رقم خورده است آنچه امام (ره) به عنوان هدیه به ما داد «ما می‌توانیم» بود. هرچند که این کار برای ما هزینه زیادی داشت اما ارزش داشت.

حجت الاسلام خدری خاطرنشان کرد: انقلاب این خودباوری را به ما داد و جوانان کشور را به پیشرفت‌های بالایی رساند در حالیکه تا قبل از انقلاب حتی یک کشور کوچک منطقه‌ای هم می‌توانست ما را تهدید کند و زور بگوید اما الان آنقدر ثبات داریم که هیچ کشوری حتی آمریکا قلدر نتوانسته به ایران نزدیک شود و هر وقت اراده کرده جوانان این مملکت با آن محکم برخورد کرده‌اند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه جوانان این سرزمین قدرت پوشالی آمریکا را به همگان نشان دادند، گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا عنوان می‌کند که ایرانیان آبروی ما را بردند. این انقلاب در ابتدای راه قرار دارد و شما جوانان عزیز باید این راه را ادامه دهید، هزینه مقاومت هزینه کمی نیست اما هزینه سازش و کنار آمدن با ظالم از هزینه مقاومت بیشتر است، ما هزینه مقاومت را انتخاب کردیم پای آن ماندیم و سختی آن را تحمل کردیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه این مقاومت را ادامه می دهیم، گفت: تحقق آرمان‌های ما نیازمند صبر و استقامت است، اگر در کشور با مشکلات زیادی مواجه هستیم، همه به جهت پایداری و استقامت است؛ استقامت در راه دین که راه حق را ترک نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار