بانوی جانباز کرمانی:

موفقیت‌های جهانی‌ام را مدیون توسل به شهدا هستم

عشرت کردستانی گفت: ما ورزشکاران باید درس مقاومت، جنگندگی، شجاعت و تلاش را از شهدا بگیریم و من موفقیت‌های جهانی‌ام را مدیون توسل به شهدا هستم.
کد خبر: ۳۳۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ - 02February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «عشرت کردستانی» بانوی جانباز کرمانی در آیین اجتماع فاطمیون به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای کوثر اظهار داشت: صحبت کردن در حضور مادران، همسران و خواهران شهدا بسیار مشکل است و نفس کشیدن همه ما مدیون مادران شهدا و مدیون درد و رنج و چشم انتظاری این عزیزان است.

وی با بیان اینکه مادران شهداء الگوی ما ورزشکاران، بانوان و جوانان هستند، افزود: من بارها عرض کردم ما خیلی وقتها آدرس را اشتباهی می‌رویم و یا دنبال بعضی چیزها در جاهای دیگر می‌گردیم و من پس از سالها فعالیت در رشته والیبال نشسته و حضور در سطح ملی، با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و الهام گرفتن از شهدا رشته دو میدانی را شروع کردم.

کردستانی بیان داشت: بسیاری از دوستان قبل از اعزام به مسابقات جهانی به دنبال بهترین روانشناسان و مربی‌ها بودند تا بتوانند روحیه خودشان را قوی کنند و در مقابل کشورهایی که بهترین امکانات را داشتند بایستند، ولی ما در حقیقت با داشتن الگوهایی مانند شهدا و ایثارگران نیاز به روانشناس نداریم و باید قدر این عزیزان را بدانیم و از آنها الهام گرفته و به آنها توجه کنیم.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 ابراز داشت: ما ورزشکاران باید درس مقاومت، جنگندگی، شجاعت و تلاش را از شهدا بگیریم و بهترین مربی من شهدا بودند من با اعتقاد به داشته‌ها و با الهام گرفتن از شهدا توانستم در مدت یک سال مدال طلای مسابقات آسیایی، رکورد مسابقات آسیایی و سهمیه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را دریافت کنم.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تمام هجمه‌های دشمنان، قلب ما با اعتقادات و اسلام و عقایدمان است، خطاب به مادران شهدا بیان داشت: من نماینده‌ای از بانوان مسلمان جهان اسلام هستم و امیدوارم همان پرچمی که در دستان فرزندان شما بود را با تاسی گرفتن از شهداء در تمام جهان به نمایش گذاشته و به اهتزاز در بیاوریم.

موفقیت‌های جهانی‌ام را مدیون توسل به شهدا هستم

کردستانی در پایان اظهار داشت: من خودم را لایق دریافت هدیه از مادر شهید جاویدالاثر «علیرضا اختراعی» نمی‌دانستم و خدا را شکر می‌کنم که از دستان این مادر فداکار با ارزش‌ترین هدیه‌ام را گرفتم و یک مادر شهید در نزد حضرت زهرا سلام‌الله بسیارعزیز و محترم و دارای جایگاه ویژه‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها