مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

دفاع مقدس و جبهه مقاومت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: استقلال نظامی و شکل‌گیری نهادهای مسلح مردمی به خصوص در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور در جبهه مقاومت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۳۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ - 03February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، در حاشیه افتتاح نمایشگاه منطقه‌ای کتاب و اسناد دفاع مقدس، نشست خبری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان بمناسبت دستاوردهای انقلاب اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

دفاع مقدس و جبهه مقاومت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار «علی ملک شاهکوهی» ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال را می‌توان در چند مولفه دید. در حوزه جهانی انقلاب اسلامی منجر به شکسته شدن ابرقدرت‌های شرق و غرب و بازکردن دریچه امید در دل مسلمانان و حمایت از آنها و بیداری اسلامی شد. پس از انقلاب اسلامی، مسلمانان متوجه شدند که می‌توانند در مقابل استکبار جهانی ایستاد و حق خود را گرفت و امروز آن را در بیداری اسلامی کشورهای منطقه می‌بینیم.

وی به دیگر مولفه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در حوزه نظامی استقلال نظامی و شکل‌گیری نهادهای مسلح مردمی به خصوص در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور در جبهه مقاومت؛ در حوزه فرهنگی و اجتماعی وحدت کلمه و حضور فعال بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی، شکل‌گیری نهضت سوادآموزی، وحدت شیعه و سنی و همگرایی بین حوزه و دانشگاه؛ در حوزه سیاست استقلال سیاسی، آزادی در انتخابات و آزادی بیان و اندیشه و تدوین قانون اساسی بر اساس مبانی اسلامی از دیگر مولفه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این 40 سال بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به مهمترین برنامه‌های دهه فجر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان اشاره کرد و گفت: همایش سرزمین نور، نشست کتابخوانی، همایش گردان پدافند هوایی شمال کشور، زنگ ایثار انقلاب، افتتاحیه نمایشگاه کتاب و اسناد دفاع مقدس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با محتوای دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی نوجوانان، همایش زنان فجرآفرین و اجرای تئاتر «روزهای بی‌قوام» از مهمترین برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس و جبهه مقاومت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها