شهردار بیرجند:

میدان «عروج» در بیرجند افتتاح می‌شود

«محمدعلی جاوید» با بیان اینکه پروژه نماد ایثار و شهادت در میدان «عروج» ایجاد شده است، گفت: این پروژه به مناسبت برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی شروع شده بود که در روز پنجشنبه 18 بهمن افتتاح آن صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۳۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ - 03February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدعلی جاوید» شهردار بیرجند امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و ولایت فقیه هستیم و باید دِین خود را در حوزه های اجرایی و مدیریتی به مردم و نظام اسلامی بپردازیم.

وی با بیان اینکه اگر عزمی باشد می توانیم خدمات بهتری به مردم داشته باشیم، افزود: پروژه نماد ایثار و شهادت در میدان «عروج» ایجاد شده است که به زودی افتتاح می شود.

شهردار بیرجند تصریح کرد: این پروژه به مناسبت برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی رقم خورده بود و از اول مهرماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که در روز پنجشنبه 18 بهمن افتتاح آن صورت می گیرد.

جاوید بیان داشت: پروژه دیگر دهه فجر امسال آبرسانی به فضای سبز شمال شهر بیرجند است که به طول شش کیلومتر لوله گذاری شده و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: از آنجاییکه سرانه فضای سبز «مهرشهر» پایین است با این پروژه می توان این سرانه را افزایش داد.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه قرار است در پارک جنگلی بیرجند به مساحت 38 هکتار مجموعه های خدماتی رفاهی از قبیل شهربازی، رستوران، زمین ورزش، مسجد و ... ایجاد شود، عنوان کرد: این پروژه در نیمه اول سال 98 به بهره برداری می رسد که از اعتبارات سال جاری 2میلیارد و 500 میلیون تومان به آن اختصاص یافته است.

جاوید ادامه داد: نگاه دیگری که به این مجموعه شده است نگاه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است که زیرساخت های لازم در آن ایجاد شود تا در شرایط بحران برای اسکان بخشی از جمعیت مناسب باشد که حداقل 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی پارک خطی مهرشهر در دهه فجر آغاز خواهد شد، اعلام کرد: 18 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی بوس از بروزترین دستگاه های موجود خریداری شده و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بیرجند اضافه خواهد شد.

شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: پایه پرچم بزرگ 50 متری مزین به پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران در روز 12 بهمن در خیابان جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار