حجت الاسلام بیرانوند:

تقارن چهل سالگی انقلاب با ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای ارائه پیام‌ انقلاب است

حجت الاسلام حسین بیرانوندی گفت: تقارن چهل سالگی انقلاب با ایام فاطمیه، فرصتی مناسب برای ارائه پیام ها و نشرارزش های معنوی برآمده از بطن انقلاب است.
کد خبر: ۳۳۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 05February 2019

حجت الاسلام حسین بیرانوندی مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت:  تقارن چهل سالگی انقلاب با ایام فاطمیه، فرصتی مناسب برای ارائه پیام‌ها و نشر ارزش‌های معنوی برآمده از بطن انقلاب است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برای باقی ماندن مکتب شیعه جان خود را فدا کرد، افزود: ما هم امروز باید برای دفاع از ولایت هزینه کنیم چرا که اگر میثم تمارها، عمارها و مالک اشترها هزینه نمی‌کردند، اسلام پیش نمی‌رفت.

حجت‌الاسلام بیرانوندی حمایت از ولایت را مهمترین پیام حضرت فاطمه (س) به شیعیان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، با قدرت و اقتدار خاصی پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این ایام فرصت مناسبی برای تبلیغ انقلابی و فاطمی بودن درکنار هم است، افزود: اولین گام حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت و امامت بیان خطبه فدکیه بود؛ بیان این خطبه سند حقانیت ولایت و امامت است.

حجت الاسلام بیرانوندی اضافه کرد: دومین اقدام اساسی حضرت زهرا برای دفاع از ولایت، دفاع عملی و حرکتی بود چرا که سخن بدون عمل بی‌نتیجه است.

 این مسئول با بیان اینکه حضرت زهرا (س) چهل شب به خانه ی مهاجر و انصار رفتند و یکی یکی خواص را مورد توجه قرار دادند، عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، نجف و پاریس رفت، از این فرودگاه به آن فرودگاه، نتیجه‌اش پیروزی انقلاب اسلامی بود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم در شهر و خانه خود می‌نشستند و فقط برای دفاع از اسلام به ابراز عقاید خود می‌پرداختند، معلوم نبود چه بر سر کشور سوریه و سایر مناطقی که جولانگاه گروه تروریستی داعش بودند، می‌آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گفت: پایداری انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی، پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران اسلامی در عصر فناوری و ارتباطات جهانی، همراهی مردم در عرصه‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

این مقام مسئول به اهداف و مأمویت‌های انقلاب اسلامی در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: این اهداف و مأموریت‌ها به‌ عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولین و دست اندارکاران، به مردم معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار