دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با آیت الله طبرسی

سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران باحضور در بیت آیت الله طبرسی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۳۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 05February 2019

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با آیت الله طبرسیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت ایام دهه مبارک فجر سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با «آیت‌الله نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

ملکی در سخنانی ضمن گرامی‌داشت ایام شکوهمند فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل‌های آینده تأکید کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این اداره کل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از برگزاری یادواره شهدای روحانی در نکا خبر داد و گفت: همچنین مراسم رونمایی از 40 کتاب در مصلای نمازجمعه ساری برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه یکی از کتاب‌ها را تاریخ شفاهی نماینده ولی فقیه استان برشمرد و ادامه داد: کتاب‌ها با موضوعات انقلاب اسلامی، شهدا و دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

در این جلسه طبرسی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از همت و تلاش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حوزه نشر کتاب، عنوان کرد: آنچه می‌تواند آیندگان را از وقایع تاریخ انقلاب اسلامی آگاه سازد، تدوین و چاپ کتاب است.

وی همچنین با استقبال از مراسم رونمایی کتاب در مصلای نماز جمعه ساری، گفت: این گونه برنامه‌های فرهنگی بهتر است با حضور مردم برگزار شود تا همگان نسبت از این رویداد مهم اطلاع پیدا کنند.

گفتنی است؛ در این دیدار «سید حسین ولی‌پور» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارز ش‌های دفاع مقدس مازندران سردار ملکی را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها