در پیامی؛

سرلشکر موسوی روز نیروی هوایی را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش در پیامی روز نیروی هوایی را به فرمانده نهاجا تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 06February 2019

سرلشکر موسوی روز نیروی هوایی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در آستانه 19 بهمن‌ماه سالروز بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش خطاب به امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان ستاد عزیز نصیرزاده

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی هوایی الهی، یک مجموعه سراسر افتخار در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که خاطره ولایتمداری، بصیرت، شجاعت، پا در رکابی و دشمن ستیزی آن‌ها در صحیفه خداوند سبحان ثبت و همواره در حافظه ملت بزرگ ایران خواهد ماند.

آن نیروی الهی در حمایت از اسلام، انقلاب، نظام و ملت ایران، بسیاری از مدال‌های افتخار اولین‌ها و برترین‌ها را برای خود کسب و حفظ کرده است و با چنین ایمان و روحیه‌ای است که هر روز آن درخشنده‌تر از پیش بوده وخواهد بود. ان‌شاءالله

با درود به روح بلند شهدای عزیز نهاجا، فرارسیدن 19 بهمن روز نیروی هوایی را به آن برادر عزیز، همرزمان عزیزم در آن نیرو، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان صبور، آزادگان سرافراز و همه خانواده‌های فهیم و ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای همگان عزت، سلامتی و توفیق روز افزون خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران. سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

همچنین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری این روز را به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های نیروی هوایی ارتش تبریک گفتند.

در این مراسم اعضای هیات رئیسه ارتش، رؤسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، فرماندهان نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، نیروی دریایی، رئیس شورای عالی معیشت آجا، معاون اجرایی و جمعی از معاونین ستاد ارتش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 261

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار