سرلشکر جعفری:

عمده فعالیت‌های سپاه پاسداران مردمی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمده فعالیت‌های سپاه پاسداران مردمی و برای مردم است.
کد خبر: ۳۳۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 06February 2019

عمده فعالیت‌های سپاه پاسداران مردمی و برای مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدعلی جعفری ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح طرح مردمی ۲ هزار و ۱۰۰ واحدی پرورش دام سبک و سنگین در زاهدان اظهار داشت: عمده فعالیت‌های سپاه پاسداران مردمی و برای مردم است و در این راستا این طرح در جهت کمک به مردم به ویژه روستائیان عزیز اجرایی می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این طرح با مشارکت مردم و بسیج سازندگی برنامه ریزی شده است که بسیج سازندگی با شناخت نیازهای روستائیان با اجرای این طرح به کمک معیشت مردم شتافته است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چالش‌های تولید دام در کشور مدیریت زنجیره‌ای تامین، عدم توجه کافی به نقش مردم در تولید دام و بالا بودن بهای تمام شده گوشت و تاثیرپذیری آن از نوسانات قیمت ارز به دلیل واردات مواد اولیه خوراک دام است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه با هدف کمک به تولید و اشتغال تاکنون این طرح در ۱۵ استان کشور اجرایی شده است، گفت: در تلاش هستیم تا این ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در آینده به ۲۱ هزار واحد برسد تا علاوه بر تامین گوشت کشور به صادرکننده گوشت نیز تبدیل شویم.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ضمن تولید گوشت مورد نیاز، اشتغال نیز در مناطق روستایی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در قالب این طرح به هر دامدار ۱۵ رأس گاو تعلق می‌گیرد و همچنین به هر دامدار ۸۰ میلیون تومان وام نیز پرداخت می‌شود که بر اساس پیش‌بینی‌ها درآمد متصور برای یک خانوار روستایی در این طرح ماهانه بین ۸۰۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار