معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:

جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهپاد جزء پنج کشور اول دنیاست

سردار «علی عبداللهی» گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهپاد جزء پنج کشور اول دنیاست و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرف‌های بسیاری برای بازگو کردن دارد و امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم.
کد خبر: ۳۳۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 07February 2019

جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد جزء 5 کشور اول دنیا استسردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح درگفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از سمنان در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به رشد خوبی در زمنیه قدرت دفاعی  و تحهیزات نظامی رسیده است و در دنیا حرف اول را می زند.

عبداللهی با اشاره به رشد 80 درصدی خودکفایی کشور در بسیاری از بخش‌ها به خصوص در زمینه دفاعی بیان کرد: دشمن، در دوران دفاع مقدس که باید تجهیزات دفاعی خریداری می‌شد و به فرموده مقام معظم رهبری سیم خاردار نیز تحریم بودیم کاری از پیش نبرد و امروز نیز که به خودکفایی در داخل رسیده‌ایم کاری از پیش نخواهد برد.

وی  در خصوص قدرت پهبادی و موشکی کشور بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهپاد جزء پنج کشور اول دنیا است و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرفهای بسیاری برای بازگو کردن دارد و امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه فضای تحریم پوچ و توهمی برای دشمن است، تأکید کرد: امروز ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشورهای دنیاست و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرفهای بسیاری برای بازگو کردن دارد. 

عبداللهی با بیان اینکه هر شخصی به این کشور نگاه چپ کند و به امنیت ملت آسیب برساند با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد، بیان کرد: تصور اینکه دشمن خوب شده و مراعات می‌کند اشتباه محض است و دشمن، دشمن است و  از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به این کشور استفاده می‌کند که اقتدار نیروهای مسلح و روحیه و وحدت مردم مانع از این اقدام دشمن می شود.

وی ادامه داد: صنعت دفاعی کشور امروز به مرحله ای رسیده است  که می تواند تمام نیازهای  بخش صنعتی و غیر که از قبل متکی به کشورهای  دیگر بودیم را طراحی و تولید کند که این یک موفقیت یزرگ است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری این مهم حاصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها