امام جمعه موقت ورامین:

ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب مصمم است

حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: «ملت قهرمان ایران که سال‌ها در برابر زیاده خواهی‌های قدرت‌های بزرگ ایستاده است، بعد از گذشت چهل سال از عمر این انقلاب نیز، همچنان در دفاع از آرمان‌های مقدس و الهی انقلاب مصمم است».
کد خبر: ۳۳۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 08February 2019

ملت ایران در دفاع از آرمان های انفلاب مصمم استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از تهران، حجت الاسلام «سید محسن محمودی»  امام جمعه موقت شهرستان ورامین، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اعجاز دهه فجر که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد؛ اظهار داشت: در شب 22 بهمن ماه عمال رژیم طاغوت با هماهنگی و کمک آمریکایی‌ها، سعی در انجام یک کودتا و برچیده شدن بساط انقلابیون را داشتند، اما امام راحل ما با هدایت پیامبرگونه خود از مردم خواست که صحنه را ترک نکنند  و حضور مردم در صحنه مبارزه، طرح کودتا  را خنثی کرد و نهایتا انقلاب در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی با اشاره به دشمنی ها و خصومت ورزی های دشمنان داخلی و خارجی نظام، تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب از پیشرفت های صنعتی و دفاعی ایران به شدت عصبانی هستند و چون نمی توانند از طریق نظامی به کشور ما آسیب برسانند، به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور از مسئولین خواست تا با اتخاذ تفکر انقلابی در برنامه ریزی های خود، برای حل این مشکلات اقدام جدی تری کنند.

محمودی در پایان ضمن محکومیت شرایط جدید اروپائی ها در موضوع برجام برای ایران ، ابراز امیدواری کرد؛ ملت قهرمان ایران  که سال ها در برابر زیاده خواهی های قدرت های بزرگ ایستاده است، بعد از گذشت چهل سال ازعمر این انقلاب نیز، همچنان در دفاع از آرمان های مقدس و الهی انقلاب مصمم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار