رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

دولت و مجلس در مقابل تحریک گسل‌های نارضایتی بایستند/ آمریکا هیچ‌گاه جرأت حمله به ایران را ندارد

حجت‌الاسلام «علی سعیدی» گفت: امروز دشمنان به دنبال تحریک گسل‌های نارضایتی برای ایجاد اغتشاش و شورش در میان مردم هستند و دولت و مجلس باید برای اصلاح نابسامانی اقتصادی بسیار جدی‌تر وارد شوند.
کد خبر: ۳۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 11February 2019

دولت و مجلس در مقابل تحریک گسل‌های نارضایتی بایستند/ آمریکا هیچ‌گاه جرأت حمله به ایران را نداردبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» امروز (دوشنبه) در اجتماع راهپیمایی‌کنندگان ۲۲ بهمن در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، با بیان این‌که مردم کشورمان باید شرایط زمان را به خوبی بشناسند، اظهار داشت: آمریکا بدون تکیه بر داخل کشورمان نمی‌تواند کاری انجام دهد و به دنبال ایجاد رد پا در ایران است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای از میان بردن قدرت منطقه‌ای و نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های منطقه، خاطرنشان کرد: حضور کشورمان در سوریه برای حفظ جبهه مقاومت و شخص بشار اسد، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دفع شر شرورترین گروه تروریستی بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکا با حضور نظامی در منطقه، هیچ دستاوردی به دست نیاورده و فقط اقتدار ایران و جبهه مقاومت در منطقه افزوده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته، نفوذ عناصر وابسته و یا غرب‌گرا را در کشورمان شاهد بودیم و این معضل بسیار جدی و خطرناکی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که اگر مردم کشورمان بدانند در ذهن فاسد آمریکایی‌ها چه می‌گذرد، ایستادگی و مقاومت آن‌ها چند برابر خواهد شد، تصریح کرد: مشکل ما تعداد سانتریفیوژ‌ها نبوده و نیست، بلکه آمریکایی‌ها به دنبال تضعیف عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان این‌که فتنه سال ۹۸ نقطه تلاقی تلاش‌های دشمنان و معارضان داخلی و خارجی است، گفت: دشمنان ابتدا در داخل کشور ضرورت مذاکره با آمریکا و اروپا را القاء کرده و سپس می‌گویند اگر تسلیم نشویم، جنگ نظامی راه می‌افتد، در حالی که آمریکا هیچ‌گاه جرأت حمله به ایران را ندارد.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به دکترین ترامپ مبنی بر نابودکردن عناصر قدرت ایران اسلامی که مهمترین آن‌ها انسجام ملی است، گفت: وحدت و انسجام ملت ایران زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی، سرمایه بسیار ارزشمندی است که در کشور‌های منطقه وجود ندارد و ما باید قدر این موهبت الهی را بدانیم.

وی در پایان تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال تحریم و تهدید، زیرسؤال بردن دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، تحریک گسل‌های نارضایتی برای ایجاد اغتشاش و ایجاد ظرفیت شورش در میان مردم هستند و دولت و مجلس باید برای اصلاح نابسامانی اقتصادی در کشور بسیار جدی‌تر وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار