امام جمعه موقت اهواز در جمع مردم مسجدسلیمان:

ملت ایران علیرغم همه کاستی‌ها از اصول انقلابی خود فاصله نمی‌گیرند

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: بختیاری‌ها سلحشوران عرصه مبارزه و جهاد هستند و این حضور نشان داد که علیرغم همه کاستی‌ها مردم حاضر نمی‌شوند ذره‌ای از اصولشان فاصله بگیرند.
کد خبر: ۳۳۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ - 11February 2019

بختیاری ها سلحشوران عرصه مبارزه و جهاد هستند و امروز این را نشان دادند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، راهپیمایی باشکوه مردم شهر اولین ها(مسجدسلیمان) در چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی همزمان با تمامی شهرهای ایران اسلامی برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام «صادق امینی» امام جمعه مسجدسلیمان، «علی‌عسگر ظاهری» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امیر «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز کشور، همچنین حضور پرشور مردم، جامعه فرهنگیان، روحانیون، هنرمندان، ورزشگاران، دانشگاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اظهار داشت: مسجدسلیمان دین خودش را به انقلاب ادا کرد و امروز وظیفه مسئولین است که قدرشناس این مردم باشند.

وی افزود: پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از فتوحات انقلاب اسلامی است اما اگر می خواهیم شاهد کاهش نرخ بیکاری در شهرستان باشیم باید اجازه بدهند از این همه نعمت زیرزمینی استفاده تا زمینه اشتغال هزاران نفر در این شهر فراهم شود. این خواسته برحق همه مردم مسجدسلیمان از دولت و شخص وزیر نفت است.

حجت الاسلام حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بختیاری ها سلحشوران عرصه مبارزه و جهاد هستند و این حضور نشان داد که علیرغم همه کاستی ها مردم حاضر نمی شوند ذره ای از اصول شان فاصله بگیرند و امروز شاهد هستیم مسجدسلیمانی که سال های بسیاری را با رنج و جنگ و بمباران پشت سر گذاشته است امروز مردمانش چنین صحنه های حماسی را خلق می کنند.

حاجتی گفت: عرب و عجم امروز پای در راهی گذاشت که پیش از این شهید علیمردان بختیاری آن را طی کرده بود، درست است که بعضی کاستی ها وجود دارد اما مردم فرق شکم و شرف را خوب می دانند. مردمی که زیر بمباران دشمن در یک شب 11 شهید از یک خانواده را در این شهرستان تقدیم انقلاب کرده است و گردان سلمانی که 50 شهید را در یک ساعت تقدیم این نظام کرده است می دانند همین ایستادگی ها بوده است که که امروز در نانوتکنولوژی اول منطقه و در صنعت موشکی چهاردهمین کشور دنیا هستیم.

حاجتی در پایان سخنان خود گفت: اقتدار و پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی موجب غرور ملت ایران و ناامیدی بدخواهان نظام شده است و مردم بزرگ ایران همدل و همزبان در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکرگزار و پاسدار نعمت انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها