بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان؛

مدافعان وطن با مشت آهنین تفاله‌های باقی‌مانده تروریست‌ها را هدف قرار می‌دهند

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای با محکوم کردن حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حمله جنایتکارانه تروریست‌ها سبب می‌شود که با مشت آهنین و ضربه کوبنده، پس‌مانده‌ها و تفاله‌های باقی‌مانده تروریست‌ها هدف قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۳۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 14February 2019

سبزپوشان مدافع وطن با مشت آهنین، تفاله‌های باقی مانده تروریست‌ها راهدف قرار خواهند دادبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به دنبال وقوع حادثه تروریستی حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه در محور زاهدان-خاش، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اندیشه تاریک و نگاه شیطانی تروریست‌های از خدا بی‌خبر و دل‌های پر کینه آنان نمی‌تواند وحدت و انسجام موجود در میهن‌مان را تحمل کند؛ بنابراین هدف خود را ایجاد ناامنی و ترورهای کور قرار داده‌اند؛ اما به فضل الهی تمام توطئه‌هایشان نابود و روز به روز بر اقتدار میهن اسلامی‌مان افزوده خواهد شد و ان‌شاءالله دهه پنجم انقلاب اسلامی همچون دهه‌های پیش با اقتدار بوده و دهه نابودی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از جمله تفاله‌های باقی‌مانده تروریست‌ها در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

مردم ایران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که در برابر قدرت‌های بزرگ سر تسلیم فرود نمی‌آورند، این مردم از ابتدای انقلاب اسلامی با تروریست‌های مزدور مواجه بوده و هستند و تا ریشه‌کنی اینها به تلاش و مبارزه خود ادامه خواهند داد و قطعاً تقاص خون شهیدان‌مان را از این گروهک مزدور خواهیم گرفت.

این اقدام تروریستی و مذبوحانه که منجر به شهادت 27 تن و مجروح شدن 13 نفر از پاسداران غیور و حافظان جان برکف امنیت و اقتدار میهن اسلامی شد، قلوب همه مردم ایران و استان اعم از تشیع و تسنن را جریحه‌دار کرد.

تصادفی نیست که ایران در همان روز آغاز سیرک ورشو هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد؛ به ویژه زمانی که همدستان همین تروریست‌ها در خیابان‌های ورشو وقوع این حملات تروریستی را جشن می‌گیرند و در فضای مجازی از آن حمایت می‌کنند.

بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی کشور و استان بزودی به‌سزای جنایت خود خواهند رسید و بار دیگر همدلی و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بلند نظام اسلامی و کیان ملی، امیدهای واهی آنها را به یاس تبدیل خواهد کرد.

در پایان، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه موسسات وابسته اعم از شورای هیات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آیینی و اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی با اعلام همبستگی کامل خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن محکومیت شدید این حادثه انتحاری تروریستی، این ضایعه را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل از خداوند متعال را خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار