به گزارش خبرنگار دفاعپرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلیزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (یکشنبه ۲۸ بهمنماه) با حضور در آموزشگاه علمی تخصصی ثامنالائمه (ع) ناجا با سردار سرتیپ دوم «پرویز یوسفپور» فرمانده این آموزشگاه دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار سردار «یوسفپور» ضمن ارائه گزارشی از مأموریتهای آموزشگاه علمی تخصصی ثامنالائمه (ع)، اظهار داشت: با توجه به اینکه این آموزشگاه در هر دوره پذیرای جمع زیادی از جوانان کشورمان است و در مدت حضورشان در آموزشگاه علمی تخصصی ثامنالائمه (ع) در حوزههای مختلفی همچون فرهنگی، تحقیقاتی وپژوهشی فعالیت دارند؛ لذا این آموزشگاه بستر مناسبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.
وی افزود: برای کارکنان این آموزشگاه افتخار است که بتوانند در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس گامی بردارند و این فرهنگ را به نسلهای آینده منتقل کنند.
وی در پایان بر استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص آموزشگاه علمی تخصصی ثامنالائمه (ع) ناجا در احصاء تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس ناجا، تشکیل کارگروه جهت جمعآوری اسناد و اطلاعات رزمندگان دفاع مقدس ناجا و معرفی رابط برای تعامل بیشتر بین ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی و این آموزشگاه تأکید کرد.
در ادامه این دیدار، سردار «یوسفعلیزاده» با محکوم کردن عملیات تروریستی جاده خاش- زاهدان اظهار داشت: مردم کشورمان با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی این حضور را نتوانستند تحمل کنند و در یک عملیات تروریستی بهترین فرزندان این کشور را به خاک و خون کشیدند.
این مسئول در ادامه در خصوص مأموریت ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان رضوی در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، تأسیس نمایندگی ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در سطح شهرستانهای استان، مطالبی را بیان کرد.
یوسفعلیزاده در پایان استفاده از ظرفیت دانش آموختگان آموزشگاه تخصصی ثامنالائمه (ع) را در حوزه ادبیات، پژوهش و احصاء تاریخ شفاهی خواستار شد.
در این دیدار، «مهدی عارفی» مدیر اداری و پشتیبانی و «جعفر عشقی» مدیر ادبیات و تاریخ ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی سردار «یوسعفلیزاده» را همراهی کردند.
انتهای پیام/