مديركل بنياد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

شهدای مدافع حرم قربانی تحجر فکری شدند

حجت الاسلام معصومی گفت: شهدای مدافع حرم قربانی تحجر فكری دشمنان اسلام شدند. اگر این دشمنان به ظاهر مسلمان ايمان راسخ و قلبی داشتند هيچ‌گاه شاهد شهادت جوانان مسلمان در جبهه مقاومت نبودیم.
کد خبر: ۳۳۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ - 18February 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مراسم تكريم دردانه‌های شهدای مدافع حرم با حضور حجت‌ الاسلام «حسين معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز (دوشنبه 29 بهمن­‌ماه) در سالن مرحوم مشكی مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام معصومی در این مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با حضور به موقع خود در جبهه مقاومت از اسلام و ارزش‌­های اسلامی دفاع کردند و با بذل جان خود امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند. به برکت جانفشانی شهدای مدافع حرم بود که مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود 40 سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

وی تصريح كرد: در زمان حضرت علی(ع) که عده‌ای خود را مسلمان می‌دانستند به دليل عقب ماندگی فكری، در مقابل امام علی(ع) ايستادند. امروز نيز عده‌ای با همان تفكرات در قالب داعش روبروی اسلام و مسلمانان ايستاده‌­اند و تفكر متحجرانه آنها باعث ضربه زدن به اسلام شده است.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي در پایان گفت: شهدای مدافع حرم قربانی تحجر فكری دشمنان اسلام شدند. اگر این دشمنان به ظاهر مسلمان ايمان راسخ و قلبی داشتند هيچ‌گاه شاهد شهادت جوانان مسلمان در جبهه مقاومت نبودیم.

در پایان این مراسم، از 71 نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم با اهدا تندیس رضوی تجلیل شد.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها