برگزاری جلسه هم‌اندیشی محتوای موزه دفاع مقدس در خوزستان

سومین جلسه هم‌اندیشی و تشکیل کارگروه‌های فرهنگی و هنری غنی‌سازی محتوای موزه دفاع مقدس خوزستان و مبلمان شهری اهواز در حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ - 18February 2019

برگزاری جلسه هم اندیشی محتوای باغ موزه دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در اهواز، سومین جلسه هم اندیشی و تشکیل کارگروه های فرهنگی و هنری غنی سازی محتوای موزه دفاع مقدس خوزستان و مبلمان شهری اهواز در حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در ابتدای جلسه و ضمن خوش آمد به هنرمندان رشته های مختلف اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان که فاز اول آن در حال ساخت است باید شناسنامه فرهنگی، ارزشی و معنوی استان باشد.

وی افزود: این پروژه مطالبه اول خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان و حتی کشور است و محتوای آن باید به گونه ای هنرمندانه تولید شود که همه زائران و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور بتوانند شاهد نقش استان خود در جغرافیای خوزستان و در زمان دفاع مقدس باشند.

در ادامه جلسه سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان پرداختن به محتوای باغ موزه استان را یک دغدغه عمومی دانست و گفت: باید شما هنرمندان برجسته با تشکیل کارگروه های مختلف از هم اکنون و همزمان با ساخت فیزیکی پروژه نسبت به چگونگی ساخت و چیدمان محتوا نیز همت بگمارید تا بتوانیم خوراک فرهنگی و هنری مطلوبی را به نسل ها و قشرهای مختلف ارائه بدهیم.

«امیر آهنجان» مشاور شهردار اهواز در حوزه دفاع مقدس و دبیر کارگروه فرهنگی و هنری محتوا و مبلمان دفاع مقدسی کلانشهر اهواز نیز دغدغه ها و برنامه های مد نظر این کارگروه را برای حاضرین تشریح کرد و اعلام داشت: در جلسات بعدی و با حضور در محل ساخت باغ موزه خوزستان نسبت به تشکیل کارگروه های تخصصی اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم خروجی مد نظر را به دست بیاوریم.

در پایان این جلسه اعضا حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را مطرح کردند و خواستار سرعت بخشی به فعالیت های هنری و تخصصی در این زمینه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار