مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت دفاع مقدس بوشهر:

روحانیت مدال افتخار در هشت سال دفاع مقدس به گردن آویخت

«سیدمجتبی هاشمی» با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، جوانان عاشق اسلام و انقلاب قدم در مسیر دفاع گذاشتند، گفت: روحانیت همواره جلودار و یا دوشادوش رزمندگان در عرصه جهاد بود و در این میدان نیز مدال افتخار را به گردن آویخت.
کد خبر: ۳۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ - 06April 2019

روحانیت مدال افتخار در هشت سال دفاع مقدس به گردن آویخت«سید مجتبی هاشمی» مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر در گفتوگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، اظهار داشت: نام روحانیت شیعه همواره زینت بخش و صدرنشین عرصه‌های مختلف بوده است و در آینده نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، جوانان عاشق اسلام و انقلاب قدم در مسیر دفاع گذاشتند، گفت: روحانیت همواره جلودار و یا دوشادوش رزمندگان در عرصه جهاد بود و در این میدان نیز مدال افتخار را به گردن آویخت.

مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: نـقـش این پیشگامان عرصه جهاد و فدایی ولايـت درطـول هـشـت سـال دفـاع غیر قابل انکار است.

هاشمی افزود: بـر هیچ کس مخفی نـيـست و گـواه ايـن مدعا تعداد شهدای روحانی است كه در مقايسه با ديگر اقشار از بيشترين تعداد برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها