افتتاح 55 کانون خادمیار آستان قدس رضوی در کرمانشاه

همزمان با افتتاح رسمی 2 هزار کانون خادمیار آستان قدس رضوی در سطح کشور؛ 55 کانون خادمیار نیز در استان کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 20February 2019

افتتاح55 کانون خادمیار آستان قدس رضوی در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، کانون‌های خادمیار آستان قدس رضوی طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با 30 استان دیگر کشور در مشهد مقدس توسط حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی با رمز «یا علی بن موسی بن الرضا» افتتاح شد.

«سیدمحمدجعفر امامیان» مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه اظهار داشت: 35 کانون خادمیار رضوی در حوزه‌های مختلف اعم از سلامت، معماری، فنی و غیره فعالیت می‌کنند و 20 کانون نیز در محلات روستایی و شهری در کانون‌های فرهنگی، مساجد و تکیه ها دایر هستند.

 امامیان در ادامه کانون های آستان قدس رضوی را تحول بنیادی در خدمت رسانی به مستعضفان و مناطق محروم کشور دانست که با رهنمود مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی طی سه سال گذشته به اجرا در آمده و امروز افتتاح رسمی شدند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه افزود: 17 گروه جهادی مختلف اعم از پزشکی، فنی مهندسی در قالب هشت کارگروه تخصصی در استان کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم در نمایندگی آستان قدس رضوی فعال هستند.

وی گفت: بیش از 2 هزار نفر در استان کرمانشاه برای خادمیاری داوطلب شدند که هزار و 500 نفر هم اکنون فعال و از این تعداد 500 نفر نیز ملبس به لباس خادمیاری شده اند.

امامیان بیان داشت: آستان قدس رضوی در همه شهرستان های استان کرمانشاه کانون و دفتر نمایندگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار