فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران بیان کرد

کاهش 30 درصدی تخلفات اداری ناجا تا پایان سال جاری

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با مبارزات جدی که شروع کرده ایم در سال 92 کاهش تخلفات اداری در ناجا صورت گرفت و تا پایان سال جاری 30 درصد کاهش تخلفات خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ - 12November 2014

کاهش 30 درصدی تخلفات اداری ناجا تا پایان سال جاری

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش ملی پلیس و ارتقای سلامت اداری در جمع خبرنگاران در خصوص تعقیب و گریز پلیس راه قلعه گنج گفت: موضوع را بررسی می کنیم و بعد از پیگیری نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص کاهش تخلفات در نیروی انتظامی گفت: امروز همایش ارتقای سلامت اداری را که خواسته مردم است برگزار کردیم چرا که ناجا دستگاه مبارزه جرم است و باید در ابتدا خود را از جرم مبرا کند.

سردار احمدی مقدم با بیان این مطلب که تخلفات اداری تا پایان سال جاری سی درصد کاهش پیدا می کند، گفت: در سال گذشته آمار مطلوبی در خصوص تخلفات اداری نداشتیم اما با مبارزات جدی که شروع کرده ایم در سال 92 با کاهش خوبی روبرو شدیم و در پایان سال جاری 30 درصد کاهش تخلفات خواهیم داشت.

فرمانده ناجا در خصوص دستگیری مضنون اسیدپاشی در اصفهان گفت: هنوز دستگیری نداشته ایم. هر ساله اتفاقات متعددی در رابطه اسیدپاشی رخ می دهد اما در استان اصفهان به دلیل رسانه ای شدن آن مورد توجه قرار گرفت. در شش ماهه اول امسال 380 مورد انواع اسیدپاشی بر اموال، افراد و خودروها داشته ایم که معمولا موارد خطرناک آن انگشت شمار بوده اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چهره نگاری شخص مظنون در حادثه اسیدپاشی اصفهان و رسانه ای شدن تصویر شخص مظنون پاسخ داد: بنا به تصمیمات قاضی این اتفاق صورت نگرفته است.

سردار احمدی مقدم در خصوص تخلفات پارکبانان نیز گفت: ما آنها را رصد می کنیم و پیگیری می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص جشنی که جمعی در شهر ری در روز سیزدهم ماه محرم گرفته بودند، گفت: این جشن به دلیل نامزدی یکی از افاغنه بود که به هیچ عنوان مساله مهم یا سیاسی و یا از قصد توهین به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) نبوده است. آنها به این دلیل روز سیزدهم مراسم گرفتند که به خیال خودشان چند روز از عاشورا گذشته است و قصد توهین به امام حسین(ع) را نداشته اند و این توطئه ای از طرف رسانه های خارجی بود که از تفرقه افکنی بین شیعه و سنی سوء استفاده می کنند. امام حسین برای کل مذاهب اهل سنت محترم است و ما باید تلاش کنیم تا بهانه ای به دست منافقین ندهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها