تسهیلات و کارگاه‌های جشنواره «فیلم ۱۰۰»

کارگاه‌های «از ایده تا فیلمنامه» و «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» برپا می‌شود و استفاده عموم از آن آزاد است.
کد خبر: ۳۳۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 27February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ستاد برگزاری این رویداد سینمایی به منظور تعامل گسترده‌تر اعضای صنوف، منتقدان و رسانه‌ها با نسل جوان فیلمساز و به دلیل اهمیت حضور آنها در کنار سینماگران جوان و فعالان حوزه فیلم‌‌های ثانیه‌ای و کوتاه و نیز، فراهم سازی شرایط و امکان کسب تجربه جوانان این ظرفیت را پیش بینی کرده است.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از همه اعضای صنوف، منتقدان و نویسندگان سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی دعوت کرد تا طی روزهای ۸ و ۹ اسفند در پردیس سینمایی آزادی در جشن فیلمسازان کوتاه و ثانیه‌ای کشور حضور یابند. همچنین، عصر روز جمعه جشنواره «فیلم ۱۰۰» در آئین اختتامیه میزبان این عزیزان خواهد بود.

برپایی کارگاه آموزشی

کارگاه «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» توسط محمد ابوالحسنی و علی درخشی امروز از ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۴۵ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه از «ایده تا فیلمنامه» با حضور هادی مقدم دوست روز پنجشنبه ۹ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی برگزار و استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است.

استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند طی روزهای برگزاری جشنواره از ۸ تا ۱۰ اسفند علاوه بر استفاده از این کارگاه؛ از سایر کارگاه‌ها و برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» به همت حوزه هنری و به دبیری علی قربانی طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند در پردیس سینمایی آزادی و تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها