آیین رونمایی از کتاب «حلوای عروسی» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «حلوای عروسی» نوشته «فاطمه دانشور» در فرهنگسرای رضوان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 05March 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از کتاب «حلوای عروسی» و تجلیل از مادر شهید «محمدرضا مرادی» با حضور «فاطمه دانشور» مادر شهید مرادی و جمعی از همرزمان آن شهید صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷) در فرهنگسرای رضوان برگزار شد.

مادر شهید مرادی در این جلسه با اشاره به ملاقات با امام خمینی اظهار داشت: بعد از شهادت محمدرضا، امام خمینی یک نامه خصوصی به ما دادند و من و خانواده به منزل امام رفتیم. من مقداری نبات با خودم بردم تا به امام هدیه کنم. در آن وقت شهید فلاحی و فکوری و چمران هم بودند. شهید چمران وقتی عکس محمدرضا را دید گریه کرد و آمد تا با من کمی حرف بزند. وقتی خدمت امام رسیدیم با یک اتاق کوچکی روبه‌رو شدم. من عکس محمدرضا را به امام دادم تا یک یادگاری بنویسند. امام پایین عکس نوشتند «خدا تو را رحمت کند» و من به ایشان عرض کردم خودم هم حاضرم جانم را فدا کنم.

وی در پایان گفت: من به دولت‌مردان که قدر مردم را نمی‌دانند باید بگویم که هیچ انتظاری از آن‌ها نداریم. ما مردم در کنار هم هستیم و دعا می‌کنم خدا دشمنان این نظام را رسوا کند. کشور ما در زمینه‌های مختلفی در حال پیشرفت است، اما باید دولت سعی کند رفاه مردمی که آن‌ها را با رای خود انتخاب کرده‌اند، فراهم کند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها