حجت الاسلام رئیسی:

فقر و فساد زیبنده نظام اسلامی نیست

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جریان پیشرفت کشور هیچ فقر و محرومیتی را بر نمی­‌تابد. نظام اسلامی از نیروی جوان و خلاق برخوردار است بر همین اساس فقر و فساد زیبنده آن نیست و سخن گفتن از جامعه بدون محروم سخن گزافی نخواهد بود.
کد خبر: ۳۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 05March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین رونمایی از الگوی محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی به همراه مراسم اهدای 800 سری جهیزیه به زوج‌­های جوان مناطق مرزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سردار «ابوالقاسم منصوری» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار «مجیدرضا حسن‌­زاده» فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، «حامد صادقی» سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی، جمعی از علمای اهل سنت و تشیع و زوج‌­های جوان مناطق مرزی امروز (سه­‌شنبه 14 اسفندماه) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلین رئیسی در این مراسم با تبریک به زوج­‌های جوان اظهار داشت: امید است این پیوند زناشویی در پرتو حضرت رضا (ع) بر شما مبارک باشد و خداوند به برکت حضرت ثامن الحجج(ع) برکاتش در زندگی شما جاری کند و سبک زندگی رضوی و فاطمی در تمام شئون زندگی مشترک­تان عملیاتی شود.

وی افزود: شما با امید به آینده و تکیه بر اینکه نظامی برخواسته از دین و آموزه­‌های دینی و اراده ملی و مردم سالاری دینی که پرچمدار سعادت آن عالم هستید، تمدنی را به نام استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی در پرتو آموخته‌­های امام رضا(ع) رقم خواهید زد که این تمدن با برخورداری انسان از مواهب حضرت حق و شکل دادن یک جامعه قرآنی از ظلم، بی اخلاقی و زندگی منهای معنویت دور است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: از جمله ویژگی­‌های یک جامعه کرامت انسان، عقلانیت، اخلاق، معنویت، عدالت اجتماعی، برخورداری از دین است که نوید آن داده شده است. شکل دادن جامعه­‌ای که می­‌تواند تمدنی را به نام اسلام رقم بزند در گام دومی که ابعاد آن را در 40 سالگی انقلاب مقام معظم رهبری ترسیم کردند، کاملاً دست یافتنی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: ما امروز جامعه اسلامی خود را به برکت آموخته­‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جامعه‌­ای بالنده و تمدن ساز می­‌دانیم. امروز قدرت استکبار رو به افول است. این یک سخن و یا تحلیل نیست بلکه یک خبر است. هر کس تکیه به خداوند، اعتماد به نفس و اتکا به توان داخلی را نادیده بگیرد و گره‌­گشایی مشکلات کشور را در دست دشمنان بداند سخت در اشتباه است. دستان توانای جوانان کشورمان گره‌­گشای مشکلات خواهد بود و با اتکال به خداوند و استفاده از ظرفیت­‌های مادی و معنوی می‌­توانند در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

وی در پایان گفت: جریان پیشرفت کشور هیچ فقر و محرومیت زدایی را بر نمی­‌تابد . نظام اسلامی که از نیروی جوان و خلاق برخوردار است فقر و فساد زیبنده آن نیست و سخن گفتن از جامعه بدون محروم سخن گزافی نخواهد بود.

  انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها