نامه خانواده شهید به بسیجی شهید قادر سیفی (۱)/ مشت خود را محکم‌تر بر دهان اسرائیل بکوبید

خواهر شهید در نامه خود خطاب به برادر شهیدش «قادر سیفی» آورده است: «امیدوارم که بتوانید مشت خود را هرچه محکم‌تر بر دهان اسرائیل غاصب و صدام بعثی بکوبید».
کد خبر: ۳۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 07March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «قادر سیفی» در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری چشم به جهان گشود. وی با سمت فرمانده عملیاتی نیروی ویژه تیپ حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه خانواده شهید به بسیجی شهید قادر سیفی/

تصویر نامه نوشته شده به بسیجی شهید «قادر سیفی»

نامه خانواده شهید به بسیجی شهید قادر سیفی/

متن نامه‌ای را که به این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام درود به امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و سلام به برادر عزیزم امیدوارم که تمام طاعات و عباداتتان مورد قبول خداوندتعالی قرار گرفته باشد.

امیدوارم که بتوانید مشت خود را هرچه محکم‌تر بر دهان اسرائیل غاصب و صدام بعثی بکوبید، اگر از حال ما بخواهی خوب است و به دعا گویی شما و تمام رزمندگان اسلام مشغولیم من از طرف سکینه، معصومه، ملیحه، سعید، سعیده، علی سلام گرمی می‌رسانم همین طور از طرف مادر و خواهر و برادر‌ها سلام می‌رسانم.

برادر از اینکه در نوشتن نامه به شما کوتاهی کردیم عذر می‌خواهم و این به خاطر نداشتن آدرس شما بود. خوب از این که وقت گرامیتان را گرفتم معذرت می‌خواهم و به امید پیروزی تمام رزمندگان در جبهه‌ای حق بر باطل و به امید ظهور هرچه نزدیک‌تر حضرت مهدی (عج) شما را به خداوند متعال می‌سپارم خدانگهدار.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار.

بیم مدار مگر از گناه خود و امیدوار مباش مگر بخدای خود. حضرت علی (ع).

خواهر تو حبیبه سیفی

۱۳۶۲/۴/۲۵»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها