سردار فضلی:

شهید همت عامل به تکلیف بود

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: الگو بودن شهید همت برای رزمندگان در این خلاصه می‌شد که این شهید عامل به تکلیفی بود که بر عهده داشت.
کد خبر: ۳۳۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ - 06March 2019

شهید همت عامل به تکلیف بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم «سرادر بی‌سر و طلایه‌داران خیبر» ویژه سی و پنجمین سالگرد شهدای عملیات خیبر و آیین رونمایی از دو کتاب «اطلس لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)» و «معشوق بی‌نشان» سرگذشت‌نامه شهید «حسن زمانی» فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا (ع) عصر امروز (چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷) در حسینیه حضرت فاطمه (س) پادگان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در این مراسم اظهار داشت: شهید همت به تنهایی یک الگو برای همه رزمندگان بود و علت آن هم در این خلاصه می‌شد که به چیزی که مکلف بود عامل بود و با همه توان به وظایفش عمل می‌کرد. چه زمانی که با رژیم پهلوی مبارزه می‌کرد و چه بعد از انقلاب.

وی ادامه داد: هر جا که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکلی پیش می‌آمد شهید همت جلو دار بود. غائله پاوه که پیش آمد شهید همت مجاهدت و ایثار می‌کنند تا عرصه را بر ضد انقلاب تنگ کنند. ایجاد سازمان پیشمرگان مسلمان کرد با همکاری شهید بروجردی، همت و ... شکل گرفت و پیروزی‌هایی را به دست آورد.

این مقام مسوول گفت: عملیات بیت‌المقدس که سمبل آن فتح خرمشهر بود، شهید همت و شهبازی، یکی از سخت‌ترین محورهای عملیات را داشتند. وقتی امام فرمان می‌دهند که جمعی از سپاهیان به سوریه بروند و بعد از اسارت متوسلیان بار مسوولیت همت سنگین شده و فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) را به عهده گرفتند. نقدپذیری شهید همت مثال زدنی بود. تا رزمنده‌ای قانع نمی‌شد شهید همت مسوولیتی را به او واگذار نمی‌کرد. وقتی تصمیم گرفته می‌شد همه به آن عامل بودند؛ چراکه شهید همت هم عامل به وظایفش بود. معتقد به نصرت الهی بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار