جلالی:

تنها راه مقابله با تهاجم دشمنان زنده نگه‌داشتن یاد شهداست

فرمانده دانشگاه بقیه‌الله گفت: تهاجم فرهنگی و خدشه وارد کردن به اعتقادات دینی مردم همیشه از نیات و اهداف نظام سلطه در مواجهه با مردم کشورمان بوده که تنها راه مقابله با تهاجم دشمنان زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در جامعه است.
کد خبر: ۳۳۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 07March 2019

تنها راه مقابله با تهاجم دشمنان زنده نگاه داشتن یاد شهدا استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، دکتر «علیرضا جلالی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله صبح امروز در هفتمین آیین جایزه ملی شهید دکتر رهنمون اظهار داشت: جوامع مختلف نیاز به یک سیستم عامل دارند که در ایران سیستم عاملی که جامعه را حرکت می‌دهد، اسلام انقلابی است؛ سیستمی که جبهه استکبار و سلطه همیشه تلاش می‌کنند آن را به نوعی، ویروسی کنند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی و خدشه وارد کردن به اعتقادات دینی مردم همیشه از نیات و اهداف نظام سلطه در مواجهه با مردم کشورمان بوده است؛ پس تنها راه اینکه این سیستم عامل را در برابر تهاجم دشمنان، ایمن و به‌روز نگاه داریم و نگذاریم ویروسی شود، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهداست.

جلالی ادامه داد: اگر همه تلاش خود را در تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا بگذاریم، باز هم کم است؛ چون اگر آن‌ها نبودند، نمی‌توانستیم ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم و امکان اینکه در غرب آسیا با افتخار جلوی نظام استکباری را بگیریم، نداشتیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها