گام دوم/ کامران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بیانیه گام دوم انقلاب؛ خنثی‎کننده خصومت دشمنان/ شکست غرب در پروژه تحریم ایران مشهود است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نسخه کارساز و خنثی کننده تمام خصومت‌های دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 08March 2019

شکست غربی‌ها در پروژه اعمال تحریم‌های ضدایرانی مشهود است/ بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مسوولان باشد«حسن کامران» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با بیان اینکه آمریکایی‌ها با هر کشوری که خواهان استقلال، عزت و زندگی شرافتمندانه است، مشکل اساسی دارند، اظهار داشت: کینه دولتمردان آمریکایی‌ نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ما تمامی ندارد و در حقیقت از سینه دولتمردان قبلی به دولتمردان بعدی منتقل می‌شود.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که پیروزی انقلاب رویاهای آمریکایی‌ها مبنی بر سلطه طلبی و چپاول منافع و منابع غنی کشورمان را باطل کرد، افزود: مذاکره و هرگونه تعامل با این کشور نمی‌تواند منفعتی به ارمغان آورد؛ چراکه در هیچ کجای تاریخ سراغ نداریم که دشمن خیرخواه کشور هدف باشد.

کامران گفت: وقتی که آمریکایی‌ها برای به زانو درآوردن ملت ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شبانه‌روز برای وارد کردن فشار به مردم برنامه‎ریزی می‌کنند، حتی اندیشیدن به مذاکره با این کشور ظلم در حق ملتی است که به واسطه دشمنی آمریکا امروز روزهای سختی را تجربه می‌کنند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه مسوولانی که درصدد هستند تا با سیاه نمایی در اذهان جامعه القا کنند که گشایش مشکلات مردم تنها در برقراری با غربی‌ها میسر خواهد بود، دست‎پرورده دشمنان خارجی در داخل کشور هستند، تصریح کرد: غرب‌گرایی برخی مسوولان آفت بزرگ انقلاب است. مقام معظم رهبری بارها در مواقعی که برخی مسوولان در دوراهی حق و باطل قرار گرفته‌اند، به طرق مختلف راه را از بیراهه به مسوولان نشان دادند؛ لذا بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی ایشان مطرح شد نسخه کارساز و خنثی کننده تمام خصومت‌های دشمنان است.

وی گفت: عده‌ای آمریکا را مسبب تمام گرفتاری‎های کشور معرفی و در خصوص این کشور بزرگنمایی می‌کنند، در صورتی که آمریکا ضعیف‎تر از آن است که بخواهد در امنیت و وضعیت اقتصادی ما خلل ایجاد کند؛ لذا مسوولان ناکارآمد و غرب‌گرا باید پذیرای ضعف و کوتاهی‎های خود در قبال تعهد به وظایفشان باشند.

انتهای پیام/ 151

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار