ما پیروزیم-۹۴/

اهداف راهیان نور شناسایی فرهنگ جهاد وشهادت است

حجت‌الاسلام «علی ملکی» گفت: شناسایی فرهنگ جهاد و شهادت، معرفی و نشر ارزش‌های دینی و اسلامی از اهداف راهیان نور است.
کد خبر: ۳۳۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ - 08March 2019

اهداف راهیان نور شناسایی فرهنگ جهاد وشهادت استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصر شیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتصاب رییس جدید قوه قضاییه و سخنان ولی امر مسلمانان جهان، اظهار داشت: مردمی بودن، پرهیز از اشرافی گری، انقلابی بودن و مبارزه با فساد از مهم ترین مواردی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید دارند و خواستار رعایت آن از سوی مسئولان شده اند.

وی ادامه داد: همچنین یک مدیر باید در دوره مسئولیت خود ضمن رسیدگی به مسایل و مشکلات و استفاده از جوانان در امور، باید برای خدمت به مردم تلاش و اهتمام داشته باشد.

امام جمعه قصر شیرین در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز هستیم از مسئولان خواست تا نظارت و کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند و همچنین بر رعایت انصاف از سوی فروشندگان برای رفاه حال خریداران و بخصوص قشر ضعیف جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام ملکی در ادامه با اشاره به هفته درختکاری و منابع طبیعی بر نگهداری و احیای فضای سبز و کاشت درخت تاکید کرد و گفت: باید شعار هر نفر یک درخت را برای احیای فضای سبز جامعه رعایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته راهیان نور و اینکه این امر مهم یک حرکت الهی و دینی است، با بزرگداشت یاد شهدا و جانبازان اضافه کرد: شناسایی فرهنگ جهاد و شهادت، معرفی و نشر ارزش های دینی و اسلامی از اهداف راهیان نور است .

امام جمعه قصر شیرین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و اینکه قصرشیرین معراجگاه شهداست، گفت: ما هر چه داریم به یمن و برکت شهدا داریم و از این رو وظیفه داریم از خانواده های شهدا نیز تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار