امام جمعه بردخون:

مهم‌ترین انتظار ملت از دولت‌مردان اجرای عدالت در جامعه است

حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» گفت: مهم‌ترین انتظار ملت از دولت‌مردان، مسؤولان و مدیران، میدان ندادن به ویژه‌خواری، رانت‌خواری در همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی و اجرای عدالت در جامعه و برخورد قاطع با دانه درشت‌ها و نزدیکان و وابستگان به نهادهای قدرت است.
کد خبر: ۳۳۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ - 10March 2019

مهم‌ترین انتظار ملت از دولت‌مردان اجرای عدالت در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» امام جمعه بردخون امروز در جمع مردم شهر بردخون در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: در زمانی که دشمنان اسلام تلاش می‌کنند با ایجاد شبهه و افکار انحرافی، اسلام بدلی را به جای اسلام اصیل معرفی کنند لازم است با ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی جلوی انحرافات گرفته شود.

وی گفت: امروز مهم‌ترین رسالت حوزه و دانشگاه، رسانه ملی، آموزش و پرورش، والدین بویژه روحانیت این است که محکم و استوار مکتب اسلام را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنند و در غیر این صورت دشمنان مغز جوانان ما را پر از شبهات و افکار مسموم می‌کنند.

وی با اشاره به رسالت والدین در دوران تهاجم فرهنگی افزود: عبادت‌های تمرینی، دعا و نیایش کودک در پیشگاه خداوند اثر درخشانی در روان طفل دارد.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: باورهای خدایی می تواند سرمایه‌ای بزرگ در زندگی و سدی محکم در برابر طوفان‌های حوادث و پیشامدهای ناگوار باشد البته در تربیت معنوی کودکان و نوجوانان باید از تندی و خشونت پرهیز کرد و از راه تشویق آنها را به نماز عادت داد.

امام جمعه بردخون ابراز داشت: پدر و مادر به عنوان دو رکن اساسی خانواده بیشترین نقش را در تربیت فرزندان دارند و مجموعه اعمال، رفتار و گفتار والدین در شکل‌گیری آینده کودک کارساز خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم خاطرنشان کرد: بهترین راه جلوگیری از گرانی و فساد اقتصادی، محرومیت‌زدایی و خارج شدن از این وضع سپردن زمام امور به افراد مؤمن، انقلابی، دانا و کاردان است.

رکنی‌حسینی بیان کرد: مهم‌ترین انتظار ملت از دولت‌مردان، مسؤولان و مدیران، میدان ندادن به ویژه‌خواری، رانت‌خواری در همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی و اجرای عدالت در جامعه و برخورد قاطع با دانه درشت‌ها و نزدیکان و وابستگان به نهادهای قدرت است.

امام جمعه بردخون با تأکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد: این روزها هرجا که می‌رویم و با هرکس می‌نشینیم صحبت از گرانی‌های افسارگسیخته است و سؤال اساسی این است که چرا هیچ کس پاسخگو نیست و متولیان اقدام اساسی ندارند.

وی افزود: تردیدی نیست که مهم‌ترین عامل تورم، گرانی، بی‌کاری و کاهش ارزش پول ملی تحریم‌های ظالمانه است اما نباید همه مشکلات را به تحریم‌ها ربط داد بلکه سوء‌مدیریت و عدم نظارت نقش اساسی در این موضوع دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها