سردار اشتری:

عدم توجه رانندگان به قوانین ۸۵ درصد حوادث جاده‌ای را رقم زده است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شعار امسال ما پرهیز از خطر و آرامش در سفر است، گفت: متأسفانه عدم توجه رانندگان به قوانین، ۸۵ درصد حوادث جاده‌ای را در سطح کشور رقم زده است.
کد خبر: ۳۳۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 13March 2019

عدم توجه رانندگان به قوانین ۸۵ درصد حوادث جاده‌ای را رقم زده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در رزمایش نوروزی ناجا اظهار داشت: امیدواریم که سال ۹۸ سال بسیار خوب، همراه با آرامش و امنیت برای مردم کشورمان باشد.

وی افزود: یکی از دلایل برگزاری این رزمایش بزرگ ترافیکی، ایجاد آمادگی دستگاه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم بوده است در این رابطه نیز شاهد هماهنگی همبستگی و عشق و علاقه همکاران ما در پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای امدادرسانی و کمک به مردم عزیز هستیم.

سردار اشتری ادامه داد: همه این دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمت‌رسان تلاش می‌کنند تا در ایام نوروز، بهترین خدمت را به مسافران و مردم عزیز ارائه کنند.

وی تصریح کرد: طبق سال‌های گذشته نیروی انتظامی و قرارگاه نوروزی از بیست و پنجم اسفندماه تا پایان هفدهم فروردین ۱۳۹۸ در خدمت مردم عزیز هستند و امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه‌هایی که همکارانم و دستگاه‌های خدمات‌رسان دارند، کمترین حوادث را در نوروز سال جدید شاهد باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید تلفات جاده‌ای به حداقل برسد و همه دستگاه‌ها برای سهولت سفر مردم و امنیت و آرامش و اجرای فرمان رهبر معظم در جهت کاهش تلفات باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اگرچه ایمنی خودروها، حضور پلیس، زیرساخت‌های جاده‌ای همه در کاهش حوادث رانندگی مؤثر است، افزود: بیش از هر چیز خود مردم و عامل انسانی است که می‌تواند در کاهش حوادث مؤثر باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شعار امسال ما «پرهیز از خطر و آرامش در سفر است» گفت: متأسفانه عدم توجه رانندگان به قوانین، ۸۵ درصد حوادث جاده‌ای را در سطح کشور رقم زده است.

وی در این رابطه گفت: بیش از ۸۵ درصد از تصادفات ناشی از سبقت و سرعت غیرمجاز و توجه نکردن به قوانین رانندگی است.

سردار اشتری گفت: ده‌ها هزار نفر پلیس محسوس و نامحسوس داریم و امروز پلیس از مکانیسم‌ها و سامانه‌های روز برخوردار است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار