فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بیانیه گام دوم انقلاب بایستی پایه برنامه‌ریزی عملی قرار گیرد

سردار «غلامعلی ابوحمزه» با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب گفت: مطالعه و برنامه‌ریزی عملی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برای همگان لازم است.
کد خبر: ۳۳۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ - 16March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» در آیین تقدیر از اصحاب رسانه فعال در کنگره شش هزار و 500 شهید استان کرمان ضمن قدردانی از کمیته‌های بیست گانه کنگره شهدا به ویژه کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، اظهار داشت: در جریان برگزاری کنگره شهدا برنامه هایی که به کمیته‌ها محول شده بود به بهترین نحو ممکن برگزار شد و همگی به صورت مخلصانه پای کار آمدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اشاره کرد و ضمن سفارش همگان برای مطالعه و برنامه‌ریزی عملی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: در یک نگاه کلی و اجمالی این بیانیه به 2 بخش 40 سالگی انقلاب از سال 1357 تا 1397 و 40 ساله دوم انقلاب تقسیم می شود.

وی افزود: در این بیانیه بخش 40 سال نخست انقلاب به شکل محققانه و عمیق به رشته تحریر درآمده و در بخش دوم نیز محورها و سرفصل‌های 40 ساله دوم که نیاز است نخبگان و فرهیختگان نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند، بسیار دقیق و موشکافانه ترسیم شده است.

ابوحمزه بابیان اینکه امنیت پایدار و حفظ تمامیت ارضی ایران از دستاوردهای بزرگ 40 سال نخست انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: کشور ما در عرصه علم و فناوری و زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی علی رغم مشکلات موجود در 40 سال گذشته انجام شده است، به خوبی به سمت جلو پیش می رود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برکات 40 ساله انقلاب اسلامی به اوج رساندن مشارکت مردم در انتخابات مختلف است افزود: با گذشت 40 سال از انقلاب ایران، مردم حدود 40 نوبت در انتخابات باشکوه شرکت کردند و علاوه بر آن حضور و مشارکت مردم در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله برای کمک به حادثه دیدگان در نوع خود بی نظیر است.

ابوحمزه با اشاره به حضور بیش از  800 هزار نفر از جوانان سراسر کشور در مراسم اعتکاف گفت: در مراسم پیاده روی اربعین و اردوهای راهیان نور حضور جوانان بسیار چشمگیر است و همه اینها نشان از افزایش معنویت در جامعه اسلامی است و نشان دهنده این نکته است که اکثر جامعه ما ارزشی هستند.

وی به برگزاری موفق کنگره شش هزار و پانصد شهید استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: موفقیت کنگره شهدای استان کرمان الگویی برای دیگر استان‌های کشور شده و از 19 استان برای بهره‌برداری از فعالیت‌های موثر استان در برگزاری این کنگره و برنامه‌های جانبی آن در کرمان حضور پیدا کردند.

بیانیه گام دوم انقلاب بایستی مورد برنامه ریزی عملی قرار گیرد

در ادامه این مراسم «احمد علیرمضانی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و رییس کمیته اطلاع رسانی و رسانه کنگره شش هزار و 500 شهید استان گفت: تمامی فعالیت هایی که در این کمیته توسط نیروهای پر تلاش رسانه ای انجام شده، قطعا به وسیله خود شهیدان پاداش آن داده خواهد شد.

وی افزود: امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری های شهدای عزیز است و شهدا جان و سرمایه خود را در راه کشور فدا کردند.

در این مراسم از مسئولان کمیته‌های ستاد کنگره 6 هزار و پانصد شهید استان کرمان و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار