ما پیروزیم-۲۷۵/

اعزام ۴۰۰ خادم شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

«رضا حیدری راد» با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۵۰ خادم الشهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند، گفت: سال جاری یک هزار نفر در سایت کوله بار ثبت نام کردند که تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ۴۰۰ نفر از خادمین شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۳۳۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 17March 2019

اعزام 400 خادمین شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

«رضا حیدری راد» مسئول کمیته خادمین شهدای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: برنامه خادمین شهدا خدمت به زائرین شهدا در یادمان های دفاع مقدس و اردوگاه های متمرکز است.

وی ضمن تشریح مراحل چگونگی ثبت نام جهت حضور در جمع خادمین شهدا گفت: پس از طی مراحل ثبت نام و مصاحبه، علاقمندان مفتخر به خادمی شهدا در مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب، مناطق عملیاتی جنوب و راهیان نور دریایی جزیره خارگ خواهند شد.

مسئول کمیته خادمین شهدای استان بوشهر هدف از اعزام خادمین الشهدا را اهمیت آموزش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه جهادی از اهمیت والایی در جامعه امروزی برخوردار است.

حیدری راد با اشاره به اینکه در سال گذشته 250 خادم الشهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: سال جاری یک هزار نفر در سایت کوله بار ثبت نام کردند که تا پایان ایام تعطیلات نوروزی 400 خادم شهدا به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه خادمین در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و مردمی به مناطق اعزام می شوند، تصریح کرد: هر خادم به مدت 10 روز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مفتخر به خدمت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار