پیام تبریک خانواده شهید «حاج یونس زنگی آبادی» به سردار سلیمانی

خانواده معظم شهید «حاج یونس زنگی آبادی»، از سرداران لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس در پیامی به سردار حاج«قاسم سلیمانی»، دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک گفتند.
کد خبر: ۳۳۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 21March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، خانواده شهید «حاج یونس زنگی آبادی»، از سرداران لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس در پیامی به سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ضمن تبریک دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا، نهایت تشکر خود را از ایشان به جهت خوشحالی قلب رهبر عزیزمان اعلام کردند.


متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرافراز اسلام و پاسدار عزیز انقلاب اسلامی

برادر ارجمند جناب حاج قاسم سلیمانی

با سلام و احترام

برای شما که نور چشم خانواده شهدا هستید، عنوان پاسدار بهترین عنوانی است که زیبنده وجودتان است و آن هم پاسداری از ارزشی والا چون انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی منحصر به سرزمین ایران نیست بلکه به وسعت تمامی قلب‌هایی است که مالامال از عشق به انقلاب اسلامی در سرتاسر این کره خاکی ریشه دوانده است.

بی‌شک این گسترش جبهه جهاد اسلامی مدیون زحمان امام راحلمان، خون شهیدان و تدابیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی می‌باشد و صد البته از زحمات مخلصانه عزیزان فداکاری که با تاسی از حضرت سیدالشهداء جانشان را بی‌هیچ چشم داشتی در دفاع از این انقلاب در کف دست گرفته و هرگز سر تعظیم در مقابل مستکبران عالم فرود نیاوردند و یقیناً شما از بهترین این عزیزانید که لایق دریافت نشان ذوالفقار آن هم از دستان مبارک ولی امر مسلمانان و مستضعفان عالم گشتید.

لذا بر خود فرض دانستیم که به نیابت از همه خانواده های معظم 6500 شهید لشکر همیشه پیروز 41 ثارالله استان کرمان با تبریک میلاد مولای متقیان علی ابیطالب(ع) و سال نو، به محضر جنابعالی، کسب این لیاقت را به جنابعالی تبریک گفته و نهایت تشکر خود را از جنابعالی به جهت خوشحالی قلب رهبر عزیزمان که موجب خوشحالی قلب امام زمان(عج) روحی و ارواحنا لهذا و رضایت حضرت باری تعالی است، اعلام می نمائیم.

امیدواریم خداوند متعال به شما توفیق بیش از پیش در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را عنایت فرموده و مطابق دعای رهبر عزیزمان عاقبت عمرتان در این سرای فانی مزین به شهادت در راه خداوند متعال گردد.
 

ان شاالله
خانواده شهید حاج یونس زنگی آبادی


جواب سردار «قاسم سلیمانی» در پاسخ به این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی

عزیزانم فاطمه عزیز و مصطفی عزیز خداوند را سپاسگزارم که مرا از محبت شما بهره مند نمود. این تبریک نیست این شهادت است و من شهادت را برای خودم بسیار ارزشمند می دانم ازتان ممنونم.

عمویتان قاسم

پیام تبریک خانواده شهید «یونس زنگی آبادی» به سردار سلیمانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها