ما پیروزیم- ۳۸۷/ جانشین فرمانده سپاه دیر:

اعزام ۴۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان دیر به اردو‌های راهیان نور

«سیدعلی حسینی‌نیا» گفت: امروز ۴۵۰ نفر از بسیجیان در قالب هشت دستگاه اتوبوس از شهرستان دیر به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند و به مدت سه روز از مناطق جنگی و یادمان شهدا در شلمچه، طلائیه، دهلاویه و اروند بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 22March 2019

اعزام 450 نفر از بسیجیان شهرستان دیر به اردوهای راهیان نور

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدعلی حسینی‌نیا» جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء امروز در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور با تبریک سال نو و تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله علیها اظهار داشت: اردوهای راهیان نور با توجه به اهداف والایی که دنبال می‌کند از ارزشمندترین برنامه‌ها برای انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه بویژه نسل جوان است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: امروز 450 نفر از بسیجیان در قالب هشت دستگاه اتوبوس از شهرستان دیر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و به مدت سه روز از مناطق جنگی و یادمان شهدا در شلمچه، طلائیه، دهلاویه و اروند بازدید می‌کنند.

وی  با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است، ادامه داد: این حرکت بزرگ فرهنگی یادآور رشادت‌های جوانان برومند این مرز و بوم برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آشنایی جوانان با فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ایجاد روحیه خودسازی در آنان است.

حسینی‌نیا تأکید کرد: راهیان نور تنها در یک اردوی چند روزه خلاصه نمی‌شود، بلکه بازدید کنندگان از مناطق جنگی باید پیام‌رسان رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای عزیز و رزمندگان‌مان در مناطق عملیاتی به سایر مردم باشند و کسانی که ترویج فرهنگ شهید و شهادت می‌کنند نزد خدای متعال از مقام بسیار بالایی برخودار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار