آمادگی سپاه تهران برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی در پایتخت/ ارسال کمک‌ به مناطق سیل‌زده استان گلستان

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: سپاه تهران برای سیل احتمالی تهران در آمادگی کامل قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 26March 2019
آمادگی سپاه تهران برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی در پایتخت/ ارسال کمک‌ به مناطق سیل‌زده استان گلستانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ درباره اقدامات سپاه تهران بزرگ برای امداد رسانی به مردم سیل زده استان گلستان اظهار داشت: ما از روز‌های گذشته اقداماتی را برای کمک به استان‌های سیل زده از جمله استان‌ گلستان و شهر آق قلا انجام داده ایم.

وی ادامه داد: یک قرارگاه کمک‌رسانی و جهادی را تشکیل داده و از مجموعه‌های مختلفی استفاده کردیم که فرمانده این قرارگاه در شهر آق قلا مستقر می‌باشد.

سردار یزدی با بیان اینکه سپاه تهران در بخشی از اقدامات و کمک‌ها با ارسال آب معدنی، کنسرو، نان، برنج و سبد‌های کالایی برای هر خانوار به یاری سیل زدگان استان گلستان شتافته است، اضافه کرد: سپاه تهران با ایجاد چهار آشپزخانه برای پخت غذای گرم برای مردم سیل زده استان گلستان اقدام نموده و ارسال چادر، ادوات و ماشین آلات مهندسی اعم از کمپرسی، لودر، تریلی، کامیون و یدک کش از دیگر اقدامات سپاه تهران برای مردم شریف استان گلستان می‌باشد که آنجا مستقر هستند.

وی به دیگر اقدامات و کمک‌های سپاه تهران به مردم سیل زده استان گلستان پرداخت و افزود: تاکنون دو نیسان دارو به این مناطق ارسال کردیم و یک تیم رسانه‌ای برای ارائه آخرین اخبار در منطقه مستقر شده‌اند.

سردار یزدی ادامه داد: ۷ گروه جهادی برای اقدام در جهت کار‌های عمرانی و ترمیم خانه‌های مناطق سیل زده در منطقه حضور دارند. همچنین در کنار کمک‌های اشاره شده کمک‌های دیگری اعم از مواد غذایی، لباس، کفش، چکمه، روغن و حبوبات، برنج روغن، خرما، تن ماهی، لوبیا تاکنون به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی با اشاره به آمادگی سپاه تهران در جهت مواجهه با بلایای طبیعی در استان تهران یادآور شد: سپاه و بسیج در تهران در آماده باش کامل هستند و یک قرارگاه جهادی را برای احتمالات آب گرفتگی و سیلاب در نظر گرفتیم و همه یگان‌های نواحی ما آماده هستند تا در صورت وقوع هر مشکلی به جلوگیری و آب گرفتگی و سیل احتمالی کمک کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار